juče, vožnja…

… biciklom. A pošto mi je Savski kej postao mali, odem do drugog Savskog keja, ispod Brankovog mosta… gde se vidi kako dani postaju sve kraći, a senke sve duže.

sunset

Onda natrag, pored nove fontane ispred bivšeg SIV-a, valjda sada Palate Srbija … koja je prelepa, kao nova, u kojoj vodoskoci menjaju visinu i raspored rada. Za posmatrati 15ak min. … možda i više.

fountain dance

Dalje, širokim bulevarima, gde i krpljavina može biti lepa…

sunset boulevard

Sve u svemu, 2 sata vožnje. Nije loše 🙂
A pošto novo biciklo ima i blatobrane i svetla, vreme vožnji još nije gotovo 🙂

(foto sa Canon A620, koji i dalje staje u džep 🙂 )

6 thoughts on “juče, vožnja…

  1. natamlata kaže:

    Ja sam jednom vozila od ade do 25 maja pa do zemunske pijace a mislila sam da bi bilo kul da svratim jos do savskog keja pa da kazem da sam obisla celu Beogradsku obalu:):):) Al recimo da je pao mrak pa i nisam mogla:)))
    Mnooogo su lepe fotke:))

Ostavite odgovor

