Filati – Lo stile

Čudna marka prediva koju nisam susrela do sada. Dva klupka sam kupila u Zagrebu, pre … ma uskoro će mesec dana od toga puta !
Dvoumila sam se šta da napravim, a trebalo mi je nešto jednostavno da presečem ostale projekte … isprobala sam par mustri i odlučila se za pirinač bod.

glittering cowl

Materijal: Filati, Lo Stile, pamuk, boja 200, 2×50 gr

Treće klupko sam u isto vreme dobila na poklon od Lorne, i to sasvim spontano i slučajno, što poklon čini još dražim 🙂 Uspela sam od njega napraviti još jedan Baktus šal, no evo za sada foto „u toku“. Nit je vrlo zanimljiva, i nije teška za pletenje, ali sam srećna što nisam morala da param, jer ne znam kako bih pokupila petlje …

another baktus, in progress

Malo sam i usporila sa postovanjem, a razlog je priprema projekta koji će pomoći svima koji žele da nauče pletenje, a nisu bili u mogućnosti da dodju na kurs … 😉

6 thoughts on “Filati – Lo stile

  1. Panama corporation kaže:

    Razlog ove moje kolekcionarske strasti je elja da ispletem za koji je potrebno ni manje ni vi e nego 46 boja a ja sam sakupila vi e od 30. Od onoga to preostane pravi u a ta drugo nego prekriva ne bi li se tafir polako uve avao !Jedino od ove vunice sam uspela na pronadjem ovoliki broj boja istog ili sli nog prediva i to je razlog zbog kojeg volim St.

Ostavite odgovor

