Wollmeise

Napolju pada kiša, a ja premotavam predivo…

Čini vam se kao rajska situacija ? O da, još i ako je predivo Wollmeise :)…. 100% Merino Superwash !
Crveno klupko-navoj sam dobila na poklon od Vide pre nešto više od mesec dana, a zeleno baš juče od Vergissmeinnicht 🙂

Crveno, Rosenrot … 350m/100gr, ukupno oko 150gr
Wollmeise Merino Superwash

Zeleno, Unglücksrabe … 350m-100gr, ukupno oko 160gr
Wollmeise Merino Superwash

Premotavala sam ih jer želim da ih što pre ispletem i uživam i u tome. Ah, taj osećaj kada se navoj odmota … i pitam se, kako li su uspeli svaki navoj da naprave istih dimenzija, istog oblika ?
Najbolji način, ukoliko nemate motalicu, stavite navoj na kolena, pri čemu možete sedeti ili zauzeti turski sed … u oba slučaja, savijanje gore dole vam ne gine, te je to i odlična vežba za trbušne mišiće 🙂

Wollmeise Merino Superwash

Moj savet je da ovo radite polako, raspoloženo … i ako vidite da nailazi čak i malena mogućnost zapetljavanja, odložite klupko i razdvojite niti. I naravno, namotavajte klupko preko prsta, kako bi nit ostala u prirodnom stanju zategnutosti.

Wollmeise Merino Superwash

4 thoughts on “Wollmeise

  1. O. kaže:

    Slike su predivne! I odlicno si namotala klupko, s obzirom da nisi koristila masinu. Sta bismo mi radile da nema Vergissmeinnicht i Vide? Fantasticne zene koje daruju predivnu vunicu i nesto jos znacajnije – divno prijateljstvo!

  2. Lorna kaže:

    Sjetila sam se davnih dana kad sam na rukama držala predivo baki koja je sve pažljivo umatala u krasna klupka…. jel onda čudna privrženost koju i sad osjećam? Krasne niti!

Ostavite odgovor

