planovi, planovi …

… koje sad mogu da pravim čiste savesti, jer sam neke započete stvari završila. A možda i vi dobijete neku ideju 🙂
Pa … uživajte :

Iako sam neka prediva dobila na poklon pre nekoliko meseci, nikako nisam uspela da se odlučim šta bih od njih napravila … „odlagač zadovoljstva“ – tumačili bi to tako psiholozi… Ali mislim da će „Big Herringbone Cowl“ biti odgovarajuće rešenje za 250gr zelene Rowan vune, koja je veoma mekana.
herizelen

Neočekivano smo odlučile da poparamo jedan stari džemper, te tako dobih oko 600gr finog prediva, koja nije premekana, ali ni gruba. Biće sasvim fina za „Aidez„.
aidez

Moher, sa kojim dugo nisam znala šta ću, čak je jedno vreme bio na ponudi na Škrinji. A onda sam jednog dana videla Wisp….
wisp

I ovu „Jelku“ imam dugo, još od poslednjeg putovanja u Zagreb… Menjala sam dosta ideja (eto nekih na slici), ali mi se čini da će lepo i moderno ispasti bude li se plela na nešto debljim iglama, kao Silken Straw Summer Sweater.
majicazut

Još nisam sigurna za ovo … Jeweled Cowl … ali biće nešto barem slično. Ručno bojenu jesenje-šareno predivo takodje sam dobila na poklon.
jewel

Već sam pokušala plesti Lace Ribbon Scarf, ali materijal nije bio odgovarajući, te ću probati sa ovim pamukom.
veronik

U polju šalova, kapa i beretki, želje su beskonačne ! Evo nekih:

beretke

1 – avaElongated Hat
2 – Osmena
3 – Drops shawl and Basque hat in 2 threads
4 – Drops 114-30 Hat in English rib and stripes
5 – Godric’s Hollow
6 – Selbu Modern
7 – Slouched Tuva Hat
8 – Spring Picnic Beret
9 – Drops woman’s hat Fabel

trougao salovi

1 – textured shawl recipe
2 – Drops 133-2 Shawl with lace
3 – Haruni

Roka, nemam. Jer sve je za mene 😉
I znate me, moguće je da ću još 7 puta promeniti želje…

9 thoughts on “planovi, planovi …

  1. O. kaže:

    Koji planovi! Prva tri i poslednji su bas po mom ukusu. A razumem te u potpunosti oko neodlucnosti. I ja sam davno dobila nekoliko divnih vunica i dok ne naletim na savrsen projekat za njih ne zelim da ih diram. Mada kod tebe ima pregrst ideja pa mozda neku i ukradem 🙂

  2. Aleksandra kaže:

    I ja sam, danas, po ko zna koji put pregledala kape od Dropsa, i izabrala jedno 20-tak koje mi se svidjaju…a kapa nikad dosta…i medju njima je i ona na starfte….

    Rowan vunica izgleda jako lepo!:)

    Lux Troitsk bese 100% vuna? Kakva je? Grebe li?

  3. sandra kaže:

    Dakle ovako: spremi svu predivnu vunicu ovdje pokazanu u putnu torbu, isprintaj sva uputstva i put pod noge u neke hladne krajeve … pa pleti pored kamina!!!!!!!

Ostavite odgovor

