s-he

Retko pišem o nekim proizvodima koje volim … ali jutros sam ušla u DM posle duže vremena i naišla na nova pakovanja kozmetike „S-he“. I ranije sam ih koristila, zadovoljna njima kao i sa kolekcijom „Alverde“ – proizvodi su lagani, moderni, kažu prirodni, i pristupačne cene. A kada sam videla i ovo pakovanje, oduševila sam se !

Recimo, šminku za oči možete kupiti odvojeno svaku boju ili u setu od četiri. Pakovanja su mala (2x2x2cm), što mi se svidja, jer obično ne stignem da iskoristim šminku pre isteka roka, te je često i bacam …

Cela kolekcija je poprilično četvrtasta, što mi se mnogo dopada :), a ostatak proizvoda možete videti ovde, ili u obližnjem DMu.

3 thoughts on “s-he

  1. Marica kaže:

    Neke stvari su stvarno carobno dizajnirane. Ja sam sklona tome da kupujem stvari samo zato sto su lepe. Kod kuce imam gomilu kozmetike koja sluzi samo za ukras, jer ja gotovo uopste ne koristim sminku, parfeme i slicne stvari 🙂

  2. LoveLeyla kaže:

    ja sam mislila da to nikada nece doci kod nas (kad je bubullina pisala o njima) i kad sam ih videla u DM-u, morala je da padne jedna maskara

    a lakove i senke bih sve, pa nek stoje, samo da su lepe 😀

Ostavite odgovor

