latest…

Kao što sam obećala, evo jos radova i slika:

Prvo, sve djuture:
IMG_8416-blog

Pored petrolej beretke iz prošlog posta, uz koju treba da napravim i rukavice … tu su i:

zeleni džemper „Concur“ od Unitas Tine, koji lepo napreduje … uporedno radim oba rukava i trup (sreća pa imam 3 para igala od 4mm…), kako bih se lakše orjentisala u odnosu količina materijala / veličina džempera.

zeleni sredina

Zatim, beretka „Autumn in Garrison“ – prelepo je ispala, mekana, udobna, a pravo je zadovoljstvo bilo plesti sa „Diplomat Barkom“. Mustra je besplatna, a i jako dobra – nije mi bio problem da povećam početni broj latica sa 6 na 8, i uradim još jedan red po visini beretke. Ipak, iako je lakše plesti kape od vrha, teže je odrediti širinu koja vam je potrebna na ranfli.
(pokušala sam malo da napravim foto da izgleda kao moderne reklame, izbledele, polupolaroidne…)
autumn in garinnson

Sunray“ – takodje besplatna mustra, mali kratak šal koji se kači brošem, a radjen sa „Zetti Monte Carlo“. Izgleda komplikovano, ali se jako jednostavno radi, probajte 😉
IMG_8385-blog

Nešto su mi se osladile ove male stvari, radjene od vune ili sličnog materijala… začas gotove, a lepo nosive… Usput sam pogledala i sve epizode „True blood“ koje sam propustila, i odslušala audio knjigu „A Dance with Dragons“ … pa čak i da neki momenti ovih medija nisu valjali, barem nisam uzalud utrošila vreme, već nešto i napravila 😉

8 thoughts on “latest…

Ostavite odgovor

