promena…

… ali samo vremena.
Kao da sam znala, par dana ranije završila sam jednu pamučnu beretku, koja mi je danas dobro došla u šetnji. Zapravo, setila sam se kako mi je u kasnim danima ovogodišnjeg proleća baš nešto tako trebalo, sećate se kako je bilo prohladno?

IMG_4318-blog

materijal: pamuk Gedifra, ako se sećate prošlogodišnjeg džempera koji sam poparala, nešto manje od 100gr
mustra: besplatna Drops Design 115-12a

petrolei beret

Zavšila sam i ljubičasti šal, i beretku od Barke…. ali sačekaću sutrašnje svetlo da ih fotografišem.

Eto, to je za sad 3 završena projekta koje sam započela, a i u Beogradu još jedan projekat samo što nije gotov – kažu, 8. avgusta spojiće se obe obale…. a uskoro ćemo moći i mi pešaci da ga predjemo.

magla, most

9 thoughts on “promena…

  1. meggy kaže:

    beretka je preleeeeepa!! i boja, i kako ti stoji, pa i ti grafiti u pozadini!:)) sto se tice spajanja dve obale….eto cekali su da ja odem iz Beograda pa da oni zavrsavaju most:)) p.s. prenela mi je Suza odusevljenja sa tvog casa pletenja:)))

  2. sandra kaže:

    Mene je Jana jednom nagrdila što sam takav tip kape nazvala beretka! Jeeeee, bila sam u pravu! Idem sad ja nju nagrditi zbog neinformiranosti!

    ah, da – jako lijepa beretka! i boja i mustra i kako ti stoji (meni sva pokrivala za glavu stoje kao kokoši sedlo)!

Ostavite odgovor

