razno

Ponovo sam počela više projekata odjednom …
Pa neka, biće ih i puno završenih odjednom 🙂

„BARKA“ BERETKA
Dugo je trebalo da se odlučim šta da pletem sa ovom diiiivnim mekanim predivom „Barka Diplomat“ (malo vuna, malo kamilja dlaka), koji sam dobila na nagradnoj igri Škrinje, u saradnji sa našim uvoznikom … A onda je odjednom izbor lako pao na divnu mustru „Autumn in Garrison“ dizajnerke Kate Gagnon Osborn. Predivo je lagano, jako se lako sa njim plete, a mustra od onih sa kojima ne možete stati 🙂
aut pocetak

„SUNRAY“ ŠAL
Kako sam počela koristiti jednu nagradu sa Škrinje, zašto ne bih i drugu? 🙂
Po jednostavnoj, besplatnoj mustri „sunray“, od prediva Zettl Monte Carlo (koje nosi oznaku za veličinu igala po američkom sistemu, tako da, iako na etiketi piše 7, to se odnosi na ovdašnje igle od 4,5mm)
sun pocetak

ZELENI „CONCUR“ DŽEMPER
Lepo napreduje, brzo posle mnogo pletenja sa pamukom. Svidja mi se i kako ispada, jednostavno, kao što sam i želela.
con pocetak

12 thoughts on “razno

    • magrit kaže:

      Zeleni dzemper se plete tako sto se prvo isplete traka 2+2 ukrug, pa se onda sa jedne njene strane pokupe petlje i onda se plete na gore. Originalna mustra kaze da se pletu odvojeno 2 prednja i 1 zadnji deo, ali je meni lepse da sve ide u-krug.

  1. meggy kaže:

    beretkica ce da bude prelepa!! ona se plete, koliko vidim, odozgo na dole…to nikad nisam probala-jel sve vreme pletes okruglim iglama? a boja dzemperica je prelepa…jel ima neka slicica kako ce gotov rad da izgleda?:)) cisto za nas nestrpljive:))

  2. magrit kaže:

    @meggy: hvala za beretku, no sve zasluge treba da primi dizajnerka, koja je ovu mustru dala cak i besplatno !
    Ipak, morala sam beretku da poparam, jer je bila suvise uska, pa cu morati da promenim na 8 listica …..
    Dzemper nije dzemperic 🙂 – vec za mene, Berocco Concur, pisala sam o njemu kad i o onoj lepoj zelenoj torbici od Bensendin Art, a i linkovala na Ravelry. Evo i linka do Berocca: http://berroco.com/exclusives/concur/concur.html

  3. babceha kaže:

    Sve ce biti jako lepo! Svidja mi se posebno boja „dzemperica“ (iako je za tebe :)). Trebalo bi da se nekako organizujemo za nabavku od „Barke“ ali uz kartu uzoraka (cisto zbog nijansi :-/). Kada ce kraj tolikim pocecima?

Ostavite odgovor

