vredna subota

Kao što sam i najavila, u subotu smo napravile skup, na kome smo se prvo obradovale jedna drugoj, dobro zabavile, obišle Modellinu, kupile kolače, i našle se sa ostatkom devojaka. Iako nas je bilo samo 6, atmosfera je bila sva u stilu „da ti kažem još i ovo“ …. 🙂
Ovog puta, čudo jedno, usklikala sam samo jednu foto, pa je za ovaj kolaž uglavnom zaslužna Heklica :). A kao i uvek, kad se ne slikamo puno, nedostaju nam na slikama Babceha i PCKristina 😦

drugi jul 2011

Sledeći skup očekuje nas 31. jula, a za info oko toga pratite ili ovaj blog ili grupu Serbia na Ravelry-ju.

Kvadrate smo sakupile, i to divnih 38 komada !
akcija prostirka

Čak i naslagani na gomilu izgledaju super…
akcija prostirka

A ovo su neki predlozi kako bismo mogle da ih složimo. Napravila sam 3 kvadrata 60x60cm, vodeći se da čine celinu jedne boje (crvena, plava i zelena). Ostalo je još komada koji čekaju ostale kvadrate, pa ćemo ih nekako ukomponovati. Nemojte se osećati tužni ili uvređeni ako vaš kvadrat nije ušao u ove kvadrate – na kraju ćemo ih sve iskoristiti !

akcija prostirka

Predlog crveni kvadrat
akcija prostirka - crveni predlog

Predlog plavi kvadrat
akcija prostirka - plavii predlog

Predlog zeleni kvadrat
akcija prostirka - zeleni predlog

Ima li primedbi, predloga? I ima li dobrovoljaca za sastavljanje?
O svemu tome, više na temi na Ravelry-ju.

11 thoughts on “vredna subota

  1. Lorna kaže:

    Meni ovo tako dobro izgleda!!! Bravo ženske!
    Magrit mila, boje su složene zaista divno, a tome su zaslužni prekrasni kvadrati koje imaš na raspolaganju :)))

  2. fridica kaže:

    Kao i uvijek, skroz se oduševim od slika sa vaših susreta! Jako mi je žao što nisam uspjela napraviti koji kvadrat da doprinesem, namjeravala sam naučiti isheklati granny square pa vam poslati, ali vrijeme mi je pobjeglo! Jedva čekam da vidim gotovu dekicu 🙂

  3. Nena3110 kaže:

    O kako lepi kvadratići, šta bi od njih moglo biti?
    Zavidim vam na lepom druženju, volela bih da sam sa vama, ali nisam pletilja, a ne znam ni da li sam dežurna 30 ili 31?.
    uh, izvinite, kasno je, umorna sam i malo smušena, ali vi ste mi sjajne!

  4. Incoknito kaže:

    A kad ga zavrsite saljite ga meni? racunajte na mene kad se ponovo budete organizovale. Mislim da ne bi bilo lose da slijedeci put definisete boje tako ce biti lakse ukomponovati sve kvadrate.

    • magrit kaže:

      Roka zapravo nema …. a pogledaj na Ravelry forumu, mozda cemo napraviti zimsku varijantu od vune, ako ti to vise odgovara. Ali, ali… zar ti postarina nece biti skupa ?

Ostavite odgovor

