zeleno

Ovo bi mogao biti post vezan za Project Spectrum koji je pokrenula Lolly, u kojem je mesec Jun, mesec zelene boje 🙂

Naime, ova biljka i ja gledamo se svaki dan. Sad sam je premestila i u sobu u kojoj spavam. Zahvalna za zemlju, vodu i nešto čarobne zelenjikave vodice iz biljne apoteke, lepo raste. Ovog proleća je pustila i dosta izdanaka, koji su svi preživeli u drugim saksijama.

pointy

I onda, (možda kao hvala za stanište ?) – još jedno iznenadjenje – pre mesec dana, počeo da raste i cvet. Zapravo, cvetovi !
U visokoj stabljici, čudni pupoljci, sa kapljicama u svojim korenima.

bloom

A onda, jednog dana, samo bum ! Rascvetali su se odjendnom. I onda sam shvatila da te lepljive kapljice imaju neku ulogu vezanu za polen koji se osipao sa cvetova …

bloom

Čudne su te biljke… Mislimo da nas ne vide, ne čuju … ali ko zna.
Uvek me je bilo nekako stid baciti biljku … Ali nije nikad što ne znam kako se sve te biljke zovu 😉

6 thoughts on “zeleno

  1. Lorna kaže:

    Već su Aleksandra i sneza rekle da se radi o sanseveriji. Moja mama ih je imala puno, a onda su procvale kad sam se ja udavala… nakon što su ocvale, uvenule su.
    E, sad, da li je to uobičajen slijed – ne znam, ali se nadam da nije i da će tebe tvoje obradovati s još mnogo cvjetova.

Ostavite odgovor

