džemper „hladnjikavo leto“

Uvek sam se oduševljavala i čudila kako razni dizajneri daju nazive svojim kreacijama… neka stara ili nova čudna imena… tako da, nisam baš znala kako da dam ime ovom džemperu, pa sam jednostavno nazvala po funkciji 🙂

Videli ste ga već na Ravelry-u i FBook-u, pa ga evo sad i ovde.

coldish summer

Materijal: pamuk „St. George Catania Color“ (šareno) i „St. George Golf“ (belo), igle br.3.
Količina: oko 350 gr šarenog pamuka, i manje od 50gr belog

Ispao je lepo, zadovoljna sam, i dobro se ponašao pri prvom pranju.
Ipak, nisam baš oduševljena frontalnom ivicom, ali videću kako će biti kad ga operem u mašini i nosim duže vreme. Iz iskustva – pamučni džemper se kad-tad istegli, pa dobro dodje duža ivica.

A pošto su vas one ljubičaste rukavice zaintrigirale prošli put kao najava, evo još dve misterije 🙂

misterija 2

misterija 1

7 thoughts on “džemper „hladnjikavo leto“

  1. meggy kaže:

    „hladnjikavo leto“-pa lepo ti ide to davanje naziva:)) meni bas i ne, jednom sam na nekom sajtu predlozila naziv za chupave rukavice „Chubaka rukavice“….recimo da me vise nece pitati za predloge:)))
    ova poslednja fotografija mi je super! i sto je interesantan taj konac kojim saras, sa tim bobicama!! brze pleti, radoznala sam kako ce da izgleda:))))))

  2. cashmerelady kaže:

    Pridružujem se Heklicinom komentaru o šatiranom koncu – dok mi u klupku prekrasno izgledaju, najčešče sam razočarana ispletenim rezultatom. Ali ovaj tvoj rezultat je, bogami odličan 🙂

Ostavite odgovor

