kroki

E ne znam šta mi bi, pa juče, pored svih nezavršenih projekata, uzeh nešto novo da radim, još i zimsko …
Ali brzo je išlo i završila sam ga sinoć.

kroki 2

Prvo sam htela da iskoristim ostatke sive i žute vune, obe debele, taman će se uklopiti. Ali onda, bukvalno je ljubičasto klupko palo u ovu kombinaciju, i … pa baš lepo ide ! A onda sam se setila da imam još neke sive …

kroki 1

Uglavnom, iskoristila sam dosta ostataka, a možda ću uspeti da napravim i neku kapu ili rukavice u sličnom stilu, videćemo…

kroki 3

Ali, da ne bude da drugo stoji, zeleno-plavo-beli pamučni džemper je gotov ! – ali se još suši …
A torba sa pletenicama je došla skoro do kraja, ali onda sam shvatila da mi se ipak ne dopada kako ručke idu na nju… pa sam probala nešto drugo, a ni to mi se nije dopalo… I onda sam uradila ono što i uvek – ako ne ide, onda ga ne treba ni raditi. Te je stavljeno u platnenu kesu i u fijoku, da čega radjanje novih ideja.

4 thoughts on “kroki

  1. bensedin art kaže:

    Mogu ti reći da je kombinacija tih boja, nešto što mi se već duže vreme mota po glavi, naročito od kad sam postala „crvenokosa“.
    Lepo si iskoristila ostatke!

  2. meggy kaže:

    savrseno bi islo uz kratku crvenu kosu!! 🙂 btw meni je uvek bila zelja da imam kratku kosu (u stilu Amelije Pulen) ali ofarbano u crvenu, jer uz ovu moju sucmurastu boju kose nista se ne slaze:(( meni se svidja cak i ovo maslinasto sto je Magrit obukla-sve se nekkako uklopilo!

  3. O. kaže:

    Bas si fino plela sa vise boja. Ove V petljice raznih boja izgledaju kao da su sastavni deo sive a ne kao da je u pitanju drugo klupko. 🙂 Moram da priznam da se ja s vremena na vreme (jos uvek) patim sa tim da li sam previse zategla ili opustila nit klupka kontrastne boje. :-/

Ostavite odgovor

