crna jastušnica



black pillow case, originally uploaded by Magrit.

Sve one stvari koje sam navela pre neki dan, sada se brzo završavaju. Tako i ova crna navlaka za jastuk.
Zapravo, ovo je moj krevet, koji preko dana vrlo brzo pretvorim u prijatno mesto za sedenje – posteljinu smestim u fijoku ispod, prekrijem krevet frotirom, stavim ova dva veeelika jastuka (kupljena za 650din/kom na OTC), za koje sam jastušnice šila…. A da vam ne pričam kako sam teško našla jednostavni pamuk na štrafe … zapravo, što da ne – iako sam u radnji tražila pamuk na štrafte, prodavacice su mi iznosile od crnog štrasa sa šljokicama do cvetnog motiva, ubedjujući me kako je to super za jastuke. Na pitanje, ad li znaju da su štrafte apsolutni hit ove sezone, i šta su mislili dok su naručivali materijale, gledale su me kao da me zaista ne razumeju šta pričam. A kad sam krenula kući, u blizini bus-stanice, naišla sam na radnju u kojoj sam odmah našla šta mi treba ! Radnja se nalazi u uličici … kada krenete od Doma Omladine prema bioskopu Balkan, prva ulica desno, pre ul.29.Novembra (sada Despota Stefana, valjda) … pa na njenom dnu.
Crna će jastušnica lepo ići uz crni okvir fotografija iznad …. a plela sam je od pamuka „St. George“, na iglama br. 3, inspirisana jastucima Debbie Bliss. Na kraju, ušila sam i rajsfešlus.

3 thoughts on “crna jastušnica

  1. magrit kaže:

    @Drenka: bitno da me neko razume 🙂
    @natamlata: hvala, hvala 🙂 godinama sam pricala da se muski arhitekti izrazavaju u neboderima, a zenski u rasporedu jastuka po stanu … i eto ti na ….. 🙂

Ostavite odgovor

