Svetski dan pletenja u javnosti, juče

… prvi put u Srbiji, koliko ja znam 🙂

Ideju sam dobila saznavši prošle godine da se ova manifestacija odigrava u junu, već nekoliko godina u SAD. A kako je nas pletilja sve više, jednostavno se ovaj dogadjaj nije mogao zaobići :).

Prijave i dogovaranja trajala su nekoliko dana, i kada je konačno taj dan došao, pomalo tužna što su mnogi otkazali, uputila sam se na dogovoreno mesto – u „Pozamanteriju Marti“ u Beogradjanci.

SDPJ 8

Ipak, čim sam tamo stigla, raspoloženje mi se odmah popravilo ! Poznata lica, ljubazne prodavačice, razgledanje, ćaskanje … „Marti“ je za ovu priliku napravio i plakat

SDPJ 7

i obezbedio celodnevni popust od 20% na ceo asortiman,

SDPJ 2

a svaka od nas je dobila i mali poklon paket – par igala i klupko 🙂

SDPJ 1

SDPJ 3

Mesto za sedenje imale smo u obližnjem kaficu. Pokušala sam da na Skype-u nadjem pletilje u Zagrebu, ali … i oni su se sjajno zabavljali pa su nas zaboravili 🙂

SDPJ 6

Nepotrebno da kažem kako nam je bilo lepo, osim možda da su 2 sata proletela kao 30min 🙂 A i radno 🙂

SDPJ 4

SDPJ 5

Zatim smo promenile prostor, što je malo toga promenilo – sve lepo nastavilo se i tamo 🙂

Inace, zar vam SDPJ skracenica ne zvuci kao i ona nase stare drzave ? 🙂

16 thoughts on “Svetski dan pletenja u javnosti, juče

  1. Sandra kaže:

    Krasno iskorišćena subota, novo i zanimljivo društvo, lep dar od „Marti“-ja i nadasve gostoljubiva i ljubazna domaćica. Drago mi je što sam bila deo jučerašnjeg dešavanja a u istom duhu sam nastavila da se vladam i po ulasku u autobus za Novi Sad te sam plela celim putem! Jedva čekam da se vidimo opet!

  2. meggy kaže:

    bas nam je bilo lepo-kao sto kazes 2h je proteklo kao 30min!! a secundu pre dolaska sam se razmisljala da li cu „znati da pletem u javnosti“:D posto sam do sada samo u kuci plela-solo pletenje:))) jedva cekam sledece okupljanje:)) pozdrav za sve :***

  3. uscebrka suzana kaže:

    Hvala ti sto si nas podstakla na okupljanje! Mogle bi i cesce da se vidjamo! Na primer na Danu pletilja Beograda, Danu pletilja Novog Beograda … :)))! Salu na stranu atmosfera je bila odlicna i zao mi je sto su me porodicne obaveze omele da nastavim sa vama. Pozdrav svim ucesnicama :***

  4. Lorna kaže:

    Ne, nismo vas zaboravile!!! Ipak nisam mogla tehnički riješiti neke stvari pa je linkanje propalo. Iduće godine….
    No, vidim da vam je bilo lijepo i produktivno. Jako lijepo od pozamenterije Marty da je cijeli ovaj dan obilježila prigodnim popustom.. svaka čast!

  5. O. kaže:

    Fenomenalan skup sa divnim poklonom i popustom Pozamanterije Marti. Domacica je bila odlicna, drustvo kao da se znamo odavno, a pletenje u javnosti kao da ga praktikujemo svakog dana 🙂

  6. Nada kaže:

    Zbog ovakvih stvari mi je žao što ne živim bliže i što neznam da pletem. Možda jednog dana i ja uspem da vam se pridružim na ovako lepom druženju. Podrav 🙂

Ostavite odgovor

