3 kvadrata

Da podržim prethodni post sopstvenim naporima 🙂

Isplela sam 3 kvadrata, od ostataka St. George, Dalmatinke Sinj, i ko zna još čega….
Plela sam na iglama br. 2,5 (oranž kvadrat) i br. 3 (preostala dva).
Naučila sam i novi način počinjanja pletiva – „knitted cast on“ – a mislim da se kod nas zove „italijanski početak“. Odličan je ako vam treba tanka, rastegljiva ivica.

3 squares

Da bi kvadrati bili baš 20x20cm, morala sam da ih „blokiram“.
Postoji više načina, a ja to radim ovako : završim kvadrat potpuno, uvučem krajeve i sl … zatim postavim na neku mekanu podlogu (daska za peglanje, stiropor, a ovde na slikama vidite sundjerastu prostirku za plažu) …. zatim stavim lenjir pored svake strane i rastegnem/skupim kvadrat upadajući čiode prvo u uglove kvadrata, pa u sredinu stranice, pa u sredinu sredine … itd. Ostavim da se potpuno osuši i ne peglam.

how we block :)

3 thoughts on “3 kvadrata

Ostavite odgovor

