dan u centru grada

Kakav vreo dan !
A vreli period tek nam predstoji !

Kad god odem do centra grada, skupim nekoliko obaveza zajedno.
Ali ovog puta, počela sam sa obavezama, pa onda uživanje: svratila sam do prodavnice Wannabe & Toy. Oduševljena sam svime što sam videla, a evo i par fotografija.

wannabe&toy

wannabe&toy

Prodavnica se nalazi u Beogradu, u Braće Jugovića 2a. Tu možete da nadjete divne radove LikeFlowersAndButterflies (koja mi je i bila ljubazna domaćica :). Lepi modeli, paperjaste suknjice, a opet nije sve nežno-roze što možete naći bilo gde. I imaju pokoju stvar za dečake 🙂

wannabe&toy

Onda još malo obaveza, ali uz pešačenje po gradu, ima svašta novo da se vidi, od modnih trendova do novih objekata.
Kablove iz principa ne brišem sa fotografija, jer … postoje.
wave building

A onda sam svratila i do Artget galerije, da vidim šta imaju, a uvek imaju nešto zanimljivo.
Ovog puta, fotografije W. Thalera, „Frames of an unfinished modernization“
Šteta što su većina fotografija BW, i što su nešto manjeg formata nego što sam očekivala, pa se grandioznost nekih projekata ne prenosi baš najbolje. Ali dobro….

izlozba

6 thoughts on “dan u centru grada

  1. mira kaže:

    Bas mi je drago da vidim post o Katarini,koja je inspirativna i talentovana osoba(kao i vlasnica ovog bloga na kome komentarisem:))

Ostavite odgovor

