štraftasto

Upravo mi se javila mama bebe za koju sam radila pamučno ćebence – pa pošto to više nije tajna, i pao mi je kamen sa srca :)…. evo i slika.

Dimenzije: ~100x140cm
Materijal: St. George pamuk, kombinacija 5 boja, „Lang“ i „Golf“
Količina; ~1kg.
Mustra: 5 petlji pravo, 5 petlji krivo ….. a ivica heklana, niski i visoki stubići

maslinasto cebe

Bilo je to neobično iskustvo – imala sam osećaj da pletem i pletem, a da pletivo ništa ne raste !
Rok sam odlagala 3 puta, ali srećom je bebina mama bila puna razumevanja i strpljenja….

maslinasto cebe

Pamuk ide sporo i teži je od vunice…..
Ali je ispalo leeeeepooooooooooooo …. !

maslinasto cebe

10 thoughts on “štraftasto

  1. magrit kaže:

    Hvala svima ! Sad kad je sve proslo, i zaboravila sam na probleme, izgleda savrseno 🙂
    Za boje je zasluzna mama bebe :), ja sam samo pomogla da napravi kombinaciju od onoga sto sam nasla u radnji.

Ostavite odgovor

