veliko spremanje

… ili bolje reći, dodavanje.

Nemojte da vas iznenadi ako vam u Google Reader-u ili e-mail-u osvanu novi postovi ovog bloga, koji nemaju veze sa sadašnjim vremenom. Naime, posle bezuspešnog pokušavanja da od ekipe MojBlog dobijem bilo kakvu informaciju kako mogu implementirati taj blog u ovaj …. ljubljeni i voljeni WordPress ponudio mi je rešenje i za to. Iako ne podržava platformu ranijeg bloga, mogu dodavati postove ponovo, samo upisati stari datum.

A da ovaj post ne bude samo tekstualni, da vam se pohvalim kako mi je mama napravila tašnicu – od egipatskog pamuka o kojem sam pisala pre nekoliko postova, i sa ručkama iz „Bumbar“a. Lepa jeste, mada mi je malo nezamislivo gde ću ja to nositi … ali treba biti spreman ako me neki bogati vlasnik jahte pozove iznenada na vožnju, zar ne … 🙂

tasnica od pamuka

4 thoughts on “veliko spremanje

  1. Aleksandra kaže:

    Totbica je lepa.

    Meni vec nekoliko postova nije doslo na mail, a sad dobijem stari umesto ovog „velikog spremanja“.:):)

Ostavite odgovor

