odluka o nagradama

Oh, bilo je tako teško !
Zato i kasnimo sa odlukama …

Ali, evo:
treća nagrada – deveti komentar – Maja-zezdica
druga nagrada – treći komentar – Sandra
prva nagrada – prvi komentar – O.

Čestitamo dobitnicama !
„Bumbar“ daje i utešne nagrade, svako ko je ostavio komentar dobiće člansku karticu Kluba Bumbar, za 5 i 10% popusta.

Hvala što se se svi potrudili da napišete nešto lepo. Sa mnogim rečima ste nas dotakli !

„Bumbar“ se ovog dana priseća osobe koja ih je inspirisala da obeleže 30. april.
Jednoj predobroj majci, velikoj ženi i požrtvovanoj osobi, hvala za tragove koje je ostavila u nama, za ljubav kojom nas je obasipala, za sve sate u kojima smo joj mi bili jedina misao… Uspomene i rukotvorine još odišu njenim mirisima.
Negde sad zasluženo odmara, a nama je ostala sva njena snaga i ljubav, da je prenosimo dalje svojoj deci.
U ime takvih majki, hvala vam na učešću i komentarima. Nadamo se da će biti još druženja i zapatite: u svaku nit koju provučete kroz igle, ostavljate deo sebe, za pokolenja koja dolaze.
Srećni praznici, dobro zdravlje i dobra inspiracija za sve vaše radove!
Bumbar, Novi Beograd

Dobitnici će biti kontaktirani preko e-maila koji su ostavili u komentarima.

6 thoughts on “odluka o nagradama

  1. O. kaže:

    Hvala Bumbaru i Magrit na ovako divnim nagradama.

    u svaku nit koju provučete kroz igle, ostavljate deo sebe, za pokolenja koja dolaze.

    Ovoga sam postala svesna ovih dana, u tolikoj meri kao nikad pre u zivotu. Drago nam je da smo bili deo jednog ovakvog secanja.

  2. Maja-zezdica kaže:

    Kisni i tmuran dan,ulepsalo mi je saznanje da sam jedna od dobitnica predivne nagrade ….Hvala Bumbaru i Magrit:)))Znajte da sete mi ulepsali dan,i navukli osmeh na lice:))))))))))Prvi put u zivotu da sam nesto dobila,i jako sam srecna zbog toga….Hvala jos jednom:)))))))Veliki pozdrav…

  3. Sandra kaže:

    Juče je paket iz Beograda stigao u moje zahvalne ruke!
    Ah, pa ja sam sasvim devojka za ono staro vreme pisama i paketa! Hi hi! Predivo je lepše nego što sam mogla i da pretpostavim a igle velika novina u mom štrikaćem (ne)iskustvu! Ulepšali ste mi sedmicu, Majo i „Bumbar“-e! Još jedno hvala iz Novog Sada!

Ostavite odgovor

