skup i diplomat

U subotu smo otisle do Novog Sada, da vidimo nase drage pletilje 🙂
Proslo je dosta vremena, bas sam ih se uzelala ! A kad sam ih videla, kao da smo se videle prosle nedelje 🙂

Lepo vreme, gde cemo nego u jedno skrovito dvoriste. Zuta boja se nekako uvek nadje na mojim fotografijama ovog grada.
skup april Novi Sad

Heklica
skup april Novi Sad

bensedinart
skup april Novi Sad

sandrella
skup april Novi Sad

Darja i pckristina
skup april Novi Sad

Opereta (slikala O.)
skup april Novi Sad

Blogerska trojka
skup april Novi Sad

I ja 🙂 (slikala O.)
skup april Novi Sad

Dve Sandre
skup april Novi Sad

Zenske teme
skup april Novi Sad

I jos jedna zajednicka
skup april Novi Sad

Ja mislim da slike govore vise od reci 🙂 Pogledajte samo te osmehe, ali i ozbiljna lica, tople boje ….. a tek da znate kakvi su sve ukusi bili tu …. 🙂

I napokon je stigao divan poklon sa Skrinje – predivo Diplomat, proizvod Barke !
Prelepo je, mekano …. mada nesto tamnije boje nego sto sam ocekivala.
Barka Diplomat

10 thoughts on “skup i diplomat

  1. meggy kaže:

    cak su vam i skupovi umetnicko delo:)) eto a bila sam u subotu u NS-u…doduse u obavezama ali sam mozda i mogla da stignem….no, uskoro se selim tamo tako da jeeeej eto i mene uskoro:)))) veliki pozdrav za sve!

Ostavite odgovor

