april u Beogradu

Kad sam jutros otišla da obavim neku kupovinu, odjednom sam primetila da prolazim pored divnog drvoreda… drveće je još mlado, a procvetalo je punom snagom, u nežno rozim tonovima !

roze vocke

Delić Japana?
A onda sam shvatila da, jureći kolima pored, većina ljudi možda i ne vidi tu divotu ….
Nažalost, imala sam uz sebe samo mobilni telefon, zato možda foto ne prenosi u potpunosti tu lepotu.
I sve ovo nalazi se pored pijace, koja se radi već mesecima, a trebala je da se završi još pre 5 meseci. Medjutim, svako malo, pojavi se neko na TVu i pun ponosa izjavljuje da je to jako moderna pijaca, i da će biti otvorena za mesec dana.

6 thoughts on “april u Beogradu

  1. O. kaže:

    Taman kad sam pomislila na Japan i njihovo drvece procitam tvoju recenicu „Delic Japana?“. Definitivno! Sto volim taj osecaj stapanja sa prirodom (i konstatovanje iste) u prolece.

  2. meggy kaže:

    divno-iako imam polensku kijavicu ne dozvoljavam da mi to umanji uzivanje u prolecu:) ne vidim bas najjasnije-da li je ovo mozda japanska sljiva (kasnije dobije tamno ljubicaste listice)?

      • meggy kaže:

        japanska sljiva je specificna zbog cvetova i zbog listova….samo joj je plod tako „obican“ da ne poverujes da je u pitanju to isto drvce:)) ja se „razumem“ samo u one biljke koje imam u dvoristu u kom sam porasla, a zahvaljujuci mom tati imam botanicku bastu u malom:))

Ostavite odgovor

