prolećno pletenje

… večna dilema na prelazu godišnjih doba… da li plesti unapred, ili završiti započeto kako bi za sledeću sezonu bilo spremno ?
Ali, pošto je već toplo, a biće još više …. ostavila sam sivo-beli džemper po strani i bacila se na šareni pamučni.

A onda sam se setila da prošle godine i nisam obukla petrolej džemper… pa da, nisam ni bila zadovoljna njime… Zato sam ga probala opet, i bilo je još gore nego prošle godine… pošto sam postala nešto maaalo uža, on je postao još širi, a ostao kratak…. Rešenje je bilo jasno ! Poparan je, pamuk opran, prenamotan, i eto ga spreman uz klupko koje je preostalo za nove projekte !

petrolei gedifra

I tišina !! Neću da čujem ijednu reč žaljenja za petrolej džemperom !!
Blago meni, opet imam gomilu pamuka za pletenje 🙂
Ali ne lezi vraže, imala sam ja tu još nekog zelenog pamuka, pa crnog, pa belog …. vidi, divne li kombinacije !

spring combination

Divno, za neki letnji džemper na pruge …. ili šarenu suknju…. ali čekaj, pa ovde ima preko 1,2 kg !! Mogu sebi napraviti i komplet !!
…. i sad ne znam još da li je to divna ili jeziva pomisao ….. 🙂

Pre par nedelja, mama je izvadila punu kesu pamuka koja je stajala ispod kreveta …. Isplela dve majice za nju i snaju… a ostatak sam ćapila ja :). Više zbog toga što je neobičan i nema ga u prodaji, nego što je kvalitetan. A verujem da će i vama biti zanimljivo da ga vidite, posto ga je Centrotextil uvezao iz Egipta, a proizveden je 1968. god ! Svako klupko ima oko 180gr.

white cotton

Novi font koji koristim je „Lovely Audrei“ – delo Jane Oršolić.
Osvežavajući je i lagan, kao i proleće 🙂

10 thoughts on “prolećno pletenje

  1. O. kaže:

    UUU sto me kopka ovaj beli pamuk iz Egipta.

    A za Petrolej, neka si. Bolje da ti stoji klupko spremno za upotrebu nego dzemper koji ne nosis.

    • magrit kaže:

      Jes vala !
      Nije neki kvalitet, a i vidi se kako tada nije bilo vazno da sve napisu na etiketi…. pamuk je pamuk, sedi i pleti 🙂
      Mislim da cu od njega pre nesto heklati, nego plesti… neku letnju torbu…. njam njam….. moracu se klonirati !!!!

  2. drenka kaže:

    Slinim na ovaj pamuk od Egipet. A za paranje: You go girl!!
    Ja ovaj mesec stoputa oparala jedna konec i opet heklala…Kad nisi zadovoljan onda nisi i bolje da paras nego da ti nesto stoji tako i da se ne koristi

Ostavite odgovor

