sivo belo

… napolju je kišno…
Pa je lepo malo prošetati u gumenim čizmama i pod kišobranom, nadisati se osveženog vazduha. Još i ako imate, kao ja, čizme i kišobran u istoj boji – crvenoj 🙂

A može se i plesti, uživati u blagoj difuznoj svetlosti koja se boji prolaskom kroz zavesu …

Tako je za dva dana nastao ovaj šal.

gray and white scarf

Posle 5-6 isprobavanja mustri i igala, odlučila sam se za ovu, vrlo jednostavnu :
prvi red : 1 pravo, 1 krivo
drugi red : sve petlje pravo
Ponavljati ova 2 reda.
Plela sam na iglama br. 6, iako na etiketi piše 3,5-4, te je ispao baš mekan.

gray and white scarf

Lepo izgleda i sa lica i naličja. Malo se uvija, no videćemo šta će biti posle pranja.

gray and white scarf

Ova gungula predstavlja letnji džemper od pamuka St. George Catania Color …. koji pletem odozgo-nadole, pa zato izgleda ovako zbunjujuće. Ali, lepo ide, a uživam u pomisli da neće biti ušivanja 🙂

pocetak letnji jos malo

8 thoughts on “sivo belo

  1. O. kaže:

    Bas je laka mustra a izgleda neobicno.

    Jedva cekam da vidim oblik ovog dzempera posto mi deluje da je napred otvoren, a ja planiram da napravim jedan takav za prolece.

    • magrit kaže:

      „Less is more“ 🙂

      Da, pamucni dzemper je napred otvoren, imace ranglan rukave, pleten odozgo. Svuda okolo ide bela ranfla. Pamuk je, pa ide nesto sporije.

  2. Sara kaže:

    Šal baš toplo izgleda, i meni bi trebao jedan takav. Ja sam sve svoje već spremila, na prvi nagovještaj sunca. A kad ono vani puše bura, taman vrijeme za tople šalove.

  3. jolanda kaže:

    Šal ti je predivan, kak je već par dana toplo ja sam svoje štrikane pospremila za iduću zimu.
    Volim i ja štrikati ili heklati bez šivanja (sastavljanja), jer kad samo pomislim da moram sastavljati poludim.
    Zanima me kak će izgledati džemper. Boje su super. Volim šatirano.
    Pusa

Ostavite odgovor

