raznoliko praznoliko !

Kakav divan dan !
Sunčan, a hladan !
Pun prijatnih momenata, poklončića, malih slatkih obaveza !
Pored svega toga lepog, dobitnik sam na novoj Škrinjine nagradne igre – dobiću priliku da probam dva divna klupka mešavine vune i kamilje dlake Barka prediva !
Jedva čekam ! Škrinja je najbolja !

A dan još nije gotov ! 🙂

Uz toliko uzbudjenja, danas sam vrlo malo plela, ali sam fotografisala 🙂
Najvažnija stvar trenutno za završiti su foto-rukavice. Posle dosta dvoumljenja, promene rešenja i osećaja nelagodnosti što još nisu gotove … sada mislim da će ispasti odlično !
Za sada samo mali sneak-preview.
ruk pocetak

Tu je i zimska tašna sa pletenicama… opet nešto što sam videla davno, pri prvim pretraživanjima interneta u vezi pletenja. I opet Drops, naravno 🙂 Moraću da je postavim nekim materijalom, i zbog tog poduhvata nisam srećna, ali moraću to da uradim, kako bi tašna ispala dobra. Nisam baš luda za izradom pletenica, ali volim kako izgledaju. Tu je, na sreću, specijalna pomoćna igla i brojač redova 🙂
tasna pocetak

Nešto što bi bilo dobro da završim do proleća, a videćete, doći će brže nego što mislite :), je suknja od trakastog materijala Bastia. Nešto je teže za pletenje, traži podsuknju, sve petlje nisu jednake zbog trakaste strukture, ali mislim da će biti baš unikatna u svakom smislu 😉
suknja pocetak

I, kako bih imala nešto jednostavno za pletenje, počela sam letnji džemperić od šarenog konca koji sam dobila od brata i snaje za rodjendan 🙂
pocetak letnji

I prvi čas Škole pletenja se primiče ! – već u sledeći ponedeljak očekujte sveže utiske na posebnoj strani ovog bloga 🙂

10 thoughts on “raznoliko praznoliko !

  1. O. kaže:

    wow, svasta!
    Jedva cekam da vidim rukavice. One me najvise intrigiraju, mada me kopkaju i ove druge stvari. Cini mi se da je suknja vise sivkasta u prirodi nego na slici. Mozda zbog sunca.

    • magrit kaže:

      Nek vas kopkaju 🙂
      A brzo cu ja to zavrsiti, nadam se 🙂
      Jeste, boje su cudne, narocito sto je do sada sve slikano po oblacnom vremenu, a danas je tako suncano !, pa sam se malo i ja pogubila u tonovima 🙂

  2. Nena kaže:

    Hej Majo jedva cekam da cujem utiske. 🙂
    Veoma mi se dopada ova sarena vunica i mislim da ce lepo izgledati sta god da od nje ispletes. 🙂

  3. magrit kaže:

    @Leyla i @Sara: dobar razlog za poceti torbu je sto brzo idu i imacete dobar detalj koji ce svako da primeti 🙂 Ipak, sivenje je dodatan problem i vreme … 😦
    @Nena, hvala ! Bice kao menta sladoled 🙂

Ostavite odgovor

