sneg…

… je stao da pada pre par sati.
Možda je sreća što sam odrasla u gradu u kom su mnogo snega i kiše sasvim normalna stvar.
Ili što mi nikada ne pada teško hladnoca, koliko vrucina…
Mislim da je bolje kad se zagrejem nakon sto mi je bilo hladno, nego obrnuto 🙂

snow in BG, february11

Šuškanje__ Stazice_
Tiše je nego inače__
Ako neko telefonira na ulici, to se čuje dalje nego obično_
Teže je hodati, pa se troši više kalorija_
Sneg ovde traje obično par dana, pa ne može baš da dosadi kao godišnje doba_
Baterije na fotoaparatu se brže troše_

snow in BG, february11

snow in BG, february11

snow in BG, february11

snow in BG, february11

7 thoughts on “sneg…

  1. Olga kaže:

    Ah kako super izgleda taj parkic! Ja sam danas skidala sneg sa krovova automobila i gazila tamo gdje je najdublji. Mislim da mi ni jedan klinac nije bio ravan. ;))) Ostaje mi samo jos da se bacim na neku netaknutu povrsinu na koju je napadao bas dosta. Vidi se da sam ga ostala zeljna u detinjstvu ;)))

Ostavite odgovor

