Peruvian Cuzco Poncho – zapocet

Znam, trebalo bi da završim braon džemper… ali morala sam da započnem nešto novo, prosto mi se htelo.
I stalno sebi ponavljam da barem u pletenju mogu da radim šta god i kako hoću, jer je em džemper za mene, em je to hobi i uživanje.

Ovo je jedan od projekata koji sam medju prvima videla na internetu… započela sam ga negde u avgustu 2007 od braon vunice, nastavila sve do oktobra 2007… ali kako nisam bila baš vešta, ispao je nekako kos i nepravilan…. pa je poparan i … nemam pojma šta se desilo sa tim materijalom, mislim da ga je mama utrošila za svoj džemper… …
Elem, Peruvian Cuzco Poncho – Elann daje besplatnu mustru, poprilično jednostavnu.

PERUVIAN zapocet

Pletem oba dela istovremeno, kako bih lakše kontrolisala koliko mi materijala još ostaje.
Materijal… verovatno je Unitasova vunica, ali kako nemam više etiketu, nisam sigurna.

4 thoughts on “Peruvian Cuzco Poncho – zapocet

  1. bensedin art kaže:

    Vunica je mnogo zanimljiva, ali sam vremenom utvrdila da pončo i nije najsrećnije rešenje, naročito ako si u gradskom saobraćaju:)! Za šetnju je odličan. Onda možeš i sebe i njega da prikažeš u najboljem svetlu;)!

  2. magrit kaže:

    🙂
    Kao da si znala… odustala sam upravo od njega, posle 4 sata pletenja, jer sam utvrdila da nemam dovoljno materijala. Zapravo, necu odustati od ponca !, vec samo napraviti pauzu dok ne nadjem drugi materijal 🙂

  3. heklica kaže:

    Jako lepa vuna. Pončo je super stvar ako ne nosiš torbu, a pošto je to kod mene nemoguće, onda mi je vrlo nepraktičan za svakodnevne situacije. Ali, kako reče bensedin art, za šetnju je odličan!

Ostavite odgovor

