Argyle, Poplar i Moshup

Sinoc sam zavrsila jos jednu kapu Argyle – ovog puta crnu, po narudzbini.
black Argyle hat

crni Argyle

Materijal: Troitsk Подмосковная, 50%vuna, 50% akrilik, manje od 100gr
Mustra: Argyle Lace hat, dizajnerke Laura Irvin
Vreme: oko 11 sati (3 dana)

Braon dzemper ala Poplar je napredovao takodje ovih dana. Medjutim, sumnjala sam da cu imati dovoljno vunice, pa sam krenula da radim rukave.
poplar rukavi
I shvatila da bi mi dobro doslo jos 100gr RedHeart FinaDK, boje 2008….. neko ? Bilo ko ? 🙂

Zato sam taj dzemper ostavila po strani dok ne resim problem, i pocela sinoc Moshup 🙂
Divno ide, brzo, posle tanke FineDK 🙂 A i predivo ne izgleda lose, iako je mesavina 20%vune, a ostalo poliester i akrilik (Botter IJsselmuiden Oslo).
mosjhup pocetak
Zanimljivo ga je i plesti, jer se pocinje iz vrata, pa se pletu ledja i rukavi zajedno. A prednji deo se naknadno usiva …. 🙂

8 thoughts on “Argyle, Poplar i Moshup

  1. sandra kaže:

    Top down knitting je dušu dalo za brze a opet veče projekte!!!
    Vidim da si sva vrijedna – samo tako nastavi! A vidim da ti je argyle lace hat ušla „pod kožu“!

Ostavite odgovor

