paket :)

Jaoj, sto ja volim pakete !
Ne samo sto su pokloni, nego cak i kad platim za njega, a on stigne na vrata onako stamenog oblika…
Uvek kad vidim kutija nesto vecu od one za cipele, jos i ako je upakovana, obuzme me uzbudjenje i secanje na lutke iz mog detinjstva. Secate se kako su ih pakovali, sve sa plasticnom niti oko vrata i nogu, da stoje cvrsto !!

Nego … danas sam dobila paket, pun prediva ! Nikolakis je bio jako ljubazan, obavestio me o rasprodaji u njegovom gradu, obavio kupovinu i poslao postom. A sta… evo sta :

OSupra i Nicole

Nemam pojma jos sta cu s njom … zapravo, imam jedno 6 ideja, sto mu dodje na isto.

Mislila sam da ukombinujem ove tri braon (imam ih po 200gr), ali nesto i ne idu zajedno, pa cu verovatno …. ma ne znam, slatke moje muke !
Olympic Supra

Ova sarena je cist akrilik, verovali ili ne, a dosta je mekana. Verovatno ce nastati neka torba, uzela sam celih 300gr!
Nicole

5 thoughts on “paket :)

Ostavite odgovor

