taman dan

Juce je bio predivan dan, sneg taman sto je stao, a obasjalo ga Sunce. Sreca je i sto sam mogla da izadjem napolje u setnju i friski vazduh. I naravno, nisam mogla da se zaustavim da fotografisem….

winter walk 4

winter walk 3

winter walk 6

winter walk 1

winter walk 2

winter walk 5

Fotoaparat: Canon A620…

A popodne istog dana smo se borili sa dinosaurusima ….

—————
Pre neki dan obisli smo i izlozbu u Etnografskom muzeju – Frank Gaudlitz izlozio je svoje fotografije pod zajednickim nazivom Casa Mare (potrazite ih na sajtu u Portfolio I). Putovao je po selima Vojvodine i Madjarske i snimio zaista neverovatne fotografije ! Boje, stav, osvetljenje, atmosfera… posle toliko fotografija koje sam do sada videla, tesko da sta moze da me odusevi i bude novo, a ovo zaista jeste !! Do 6. februara u EG muzeju u Beogradu.

10 thoughts on “taman dan

  1. Tenchee kaže:

    Asti, koliko snijega! Ja sam se jutros morala ustat u 7 sati da bi vidila snijeg kako pada, vjerojatno jedinih 5 minuta ove godine 🙂
    Odgovorila sam ti na komentar kod mene, i evo sad namjestila da može baš bilo tko komentirat, dosad je bio potreban google account.
    E, da, i jako lijepe fotke 🙂

  2. meggy kaže:

    my favorite druga i treca odozgo i (narocito) 4.odozgo-sad gledam Star Trek serijale pa me malo podseca na neki predele koji se pojavljuju u njima:)

  3. Nena kaže:

    Na ovim predivnim fotografijama zima izgleda romanticno i privlacno.
    Ipak, menjala bih se za Azurnu obalu u sekundi. Temperature ispod nule nisu za moj temperament. 🙂

Ostavite odgovor

