magenta Thermal

Iako je siv i kišan dan, nije teško oraspoložiti se – jer sam završila Thermal džemper, i jako sam zadovoljna 🙂
Ili 1007 projekata na Ravelry-ju govore za sebe…
Od starog džempera ostao je kaiš, i može lepo da se ukombinuje.

magenta Thermal

Varijacije su mnogobrojne … ispod može da se obuče majica, košulja, stavi samo marama… ili ništa 🙂
Dosta je topao, iako tanak.
magenta Thermal

Mustra je predivna, laka za pletenje, i prijatna za nošenje i formiranje samog džempera. Preporučujem !
magenta Thermal

Materijal : poparana vunica od „Ivković“ džempera, tanka, pretpostavljam nekih 150m/50gr
Kolicina: oko 350gr
Mustra: Thermal, Laure Chau, Ravelry link (mustra je besplatna)

Ostalo je još oko 150gr ovog materijala, te ću verovatno napraviti neki rupičasti šal.
I da… svaka čast onom ko je izmislio daljinac za fotoaparat 🙂

21 thoughts on “magenta Thermal

  1. fridica kaže:

    Krrrrrrrasan! Koristila sam sličan bod za rub jedne kapice i već tad sam ga umemorirala kao nešto što želim ponovno plesti.
    Slike su ti super, posebno mi se sviđa ova gdje si ‘remen’ vezala oko vrata – preslatko! 🙂

  2. Visnja kaže:

    Bas mi se dopada i ako ne volim dzempere sa kopcanjem.Boja je fenomenalna,kao da sam je ja birala, a sam rad je veoma uredan, kao da je pleteno masinski.Ne mogu da verujem da si potrosila samo 350 gr za demper sa dugim rukavima.

    • magrit kaže:

      I meni je malo cudno to sa kolicinom :), iako je materijal jako tanak i … od onih sto se mrse, i teze paraju.
      Znam da sam imala 500gr, a ostalo mi 150… mada moracu da proverim !

  3. Olga kaže:

    Super ti stoji, i dopadaju mi se sve verzije sa detaljima oko vrata. Ipak, moja omiljena slika je prva. A daljinac mi je prvi upao u oci jer ga ranije nisam vidjala na tvojim fotkama. Odlicna stvarcica!

  4. LoveLeyla kaže:

    divan divan
    videla sam ga i uzivo
    i samo sam konstatovala da ne postoji ni teoretska sansa da bih se uhvatila u kostac sa onoliko tankom vunom
    ovi moji mini salovi sa debelom vunom su me taaaaaako razmazili

    majo, svaka cast!

  5. Sandra kaže:

    Umetnica! Usla bih u tvoje fotografije – nesto u svetlu na njima je tako jako privlacno i toplo! Ili sam ja musica, zapravo?! Odlican ti je dzemper/majica! Lepo ti stoji, odlican ste par!

  6. Sara kaže:

    Super je ispao! Svaka čast na ušivanju rukava, uopće se ne vidi. Ja sam na svom Thermalu zeznula rukave, kada sam ih ušila, ispalo je kao da sam stavila jastučiće ispod. Pufasto.

Ostavite odgovor

