januar

Sinoć, pošto je finale Survivor-a trajalo dosta sati… taman sam uspela da uradim veliki deo Thermal-a 🙂 Završila sam prednji i zadnji deo, čak i izrez oko vrata, i ušila 3 dugmića….. sad ostaju „samo“ rukavi….

Ko zna, možda ga i obučem za novi Skup, koji ćemo imati u Novom Sadu, 15. januara 🙂
(kao i uvek, više o ovome na grupi Srbija, na Ravelry…)

Za sad nema foto, ali zato imam da vam pokazem završen Argyle hat !

Argyle hat - finito

Završila bih ga i ranije, ali sam pri kraju shvatila da je mnooogo velika … pa mi nije bilo žao da poparam i uradim novo. Mislila sam da ova vrsta ranfle nije elastična, ali sasvim lepo pasuje uz glavu.

Materijal: Troitsk Москвичка
Kolicina: oko 75gr (dupla nit)
Mustra: Argyle hat, iz knjige Boutique Knits

Oni koji dugo prate moj blog, setiće se možda da sam uvek htela da napravim neke foto rukavice … nešto za hladno vreme, da greje, a opet da oslobodi prste za fotoaprat… I tako sam zamolila Lensflera da da svoju ideju, kao čoveka koji se bavi i dizajnom i često fotografiše. Ideja je sledeća:
plan foto rukavice
Danas-sutra započinjem test-rukavicu 🙂 – planiram da glavni deo radim od duple niti tanke vunice, a gornji deo od jedne niti. Deo kod zakopčavanja ću verovatno heklati, kako se ne bi rastezao… Zakopčavanje, čičak traka… to je još u razvoju 🙂 Ako i vi imate zgodnu ideju, pišite 🙂

12 thoughts on “januar

  1. pckristina kaže:

    Kapa – fenomenalna! Svaka čast! Ranfla je jako zanimljiva. A što se tiče rukavica, dizajn deluje vrlo praktično. Jako me zanima kako će da izgleda u praksi. Čičak mi deluje kao dobro rešenje, mada moj muž ima TeraNovine rukavice na čičak, i ako nije pažljiv kad ih odlepljuje, razvlači se tkanje gornjeg dela rukavice i bojim se da će se vremenom i malko deformisati.

    • magrit kaže:

      Hvala za kapu, mada nije moj dizajn 🙂
      Ranfla je krajnje jednostavna – svaki 4. red se radi „naopacke“.
      Hvala ti za savet, razmislicu sta jos moze da dodje u obzir umesto cicak-trake… mislila sam i na driker, ali ga je mozda tesko svaki put otvarati.

  2. Olga kaže:

    Ja bas ne kontam sa slike kako ce izgledati. Nisam sigurna ali mi se cini da se deo sa prva tri prsta otvara, ali bih ipak morala da vidim 3D model da bih skontala. Ja nisam bas za cicak traku na pletenim stvarima, iz prostog razloga ako ne nalegnu svaki put tacno jedan na drugi (gornji i donji deo ili kako god da se zovu) povlacice za sobom pletivo. Bar onaj deo koji je grublji. Zato sam pre za neke dugmice kao sto postoje na jaknama znas one metalne sto ulaze jedan u drugi.

    • magrit kaže:

      U minut postavljamo ja Kristini odgovor, a ti novi komentar 🙂 Dobro si shvatila, otvaraju se svi prsti osim malog i domalog. Jeste, i ja se zato bojim cicak trake, ne zbog naleganja, koliko kad se otkaci i visi sa strane, moze da se zakaci …. Metalne, kao sto sam pomenula u prethodnom odgovoru, drikere ?

      • Olga kaže:

        da, ili mozda male magnetne kopce kao za torbe. Mada je kod njih problem sto moras da im zastitis zadnju strana koja obicno dodje u unutrasnjosti torbe i ne vidi se. Morala bi iza njih da usijes neko parce tkanine. Ili ako nadjedjes neke drikere koji se lagano otvaraju.

  3. heklica kaže:

    O čičak traci ste sve već rekle i potpuno se slažem s vama. Međutim, nisam sigurna ni da će drikeri biti dobri. Zavisi, doduše, od toga koliko će vlasnik biti pažljiv, ali i one znaju da tegle (i čak pokidaju) pletivo, naročito kad ih u brzini povučeš, a mogućnost brzog otkopčavanja je kod fotografisanja bitna.

    Na primer:
    http://www.ravelry.com/patterns/library/photographer-mittens—fotografvotter

    Ja bih na tvom mestu probala da smislim neki sistem kod kojeg bi bilo dovoljno samo izmigoljiti prste, bez ikakvog zakopčavanja – time izbegavaš čičak, drikere, dugmad i sl. a i ubrzavaš ceo proces oslobađanja prstiju.

  4. magrit kaže:

    Hvala svima na predlozima !!
    Magnetne kopce – dobra ideja 🙂
    Vidim da ce test-rukavice imati oznaku v0.1 🙂

    Heklice, sistem bez zakopcavanja, barem kao ovaj link koji si dala, mi malo deluje neuredno :(, bez uvrede. Plus, dizajner je dao svoju zelju, ja sam ovde samo majstor 🙂 🙂

  5. Lorna kaže:

    Kapa je krasna i super ti stoji!!!
    Mislim da znam o kakvim kopčama priča Olga, ali ih ne nalazim na netu (ne znam kako se to stručno zove) ali su veće, robusnije i plosnate, nešto slično nečemu što mi zovemo „dedek i babica“ a ima 2 dijela. Jedan (muški) ima omču koja je okomita na plohu na kojoj je prišivena, a drugo (ženski) je svijen kao kuka koja se zakvači u prvi dio…. sam zakomplicirala? Fotkam možda pa ti pošaljem.
    u svakom bi slučaju bolo dobro podšiti traku tkanine duž dijela rukavice koji funkcionira kao remen. Na taj način bi izbjegla rastezanje tog „smjera“ pletiva, a ne bi se narušio izgled.

    • magrit kaže:

      Znam o cemu pricas, i mi to ovde zovemo „baba i deda“ 🙂 Ali mislim da to nije zgodno, jer zakopcavanje traje dugo, bice potrebno mozda min 3 kopce po ruci… Dobra ideja za podsivanje 🙂

      Stigla sam do prstiju, uskoro cu vam pokazati v1.0 🙂

Ostavite odgovor

