Argyle, pocetak

Jutros sam započela Argyle kapu, po narudžbini za jedan rodjendanski poklon :). Lepo ide, zadovoljna sam, a još uvek sam na delu koji se plete pravo. Još malo, pa ću spojiti i plesti ukrug.

Nisam plela sve po mustri, izostavila sam rupice za dugmice – radje cu usiti dugmad preko, i neću raditi 4struke petlje, nekako mi izgledaju kao greške.

argyle, beginning

Materijal je Troitsk Москвичка, i ponovo pletem sa duplom niti. Oduvek mi svidjalo kako ova bež-belo daje dobar efekat svetlosti i senke.
A svidja mi se i kako biljke izgledaju napolju, sa svim ovim snegom i injem i ostalim ledenim tvorevinama … crispy… 🙂
crispy

Kad sam vec pisala u prošlom postu o završenim projektima, red je da pišem i o onim što se vuku iz te godine 🙂

2010 zapoceto

Ciklama Thermal ću verovatno i obući ove zime, a i proleća, ali ovaj sivi kooooo zna… kad sam još počela sinoć jedan braon, samo da probam kako izgleda mustra…

10 thoughts on “Argyle, pocetak

  1. Lorna kaže:

    Baš si mi ovim rekapitulacijama dala volju da i ja pogledam što je sve na iglama, što iza, a što pred njima ;)))
    Kapa…. čekam da bude gotova!

  2. gordana kaže:

    Teško nam je odoljeti da ne započnemo nešto novo kad naiđemo na neku mustru koja nam se sviđa! Sve smo iste:)
    Jako mi se sviđa kapa, pogledala sam na ravelry-ju kako izgleda! Pozdrav!

Ostavite odgovor

