retrospektiva 2010

Nestrpljivo sam počela da spremam ovu sliku jos pre 10 dana, dodajući onda poslednje projekte, i sad … nestrpljiva sam i da vam je pokažem 🙂

retrospektiva 2010

Nije loše… oko 40 projekata, zavisno kako se broje. Ni danas nisam sigurna da li jedan projekat jedna stvar, ili komplet koji ide zajedno… A moram da priznam da sam uživala slažući kockicu po kockicu 🙂

Imala sam više slobodnog vremena, pa mi se tako ostvarila želja da po ceo dan sedim i pletem 🙂 Naravno, nijedno preterivanje ne valja, pa ću morati da smanjim ovu nezdravu naviku 🙂 Pogled unazad daje jedinstvenu perspektivu, i priliku da naučimo više o sebi.

Od novogodišnjih odluka mogla bih recimo da počnem da primenjujem onu koja će mi pomoći da se više ne davim u moru digitalnih fotografija, kojima ni broja ne znam….

9 thoughts on “retrospektiva 2010

  1. fridica kaže:

    E baš sam o tome (ovoj zadnjoj novogodišnjoj odluci) sinoć s nekim razgovarala – kako čuvamo sve fotografije i ne radimo nikakav izbor, jer ‘ne moramo’… Možda ću i ja nešto slično tvojoj odluci primijeniti! Sretna nova! 🙂

  2. ves kaže:

    Svaka cast Majo, mnogo toga lepog si donela prosle godine, sta tek da ocekujemo ove? :)) Pravi si uzor za sve 🙂

    ps. podrska za rezoluciju o fotografijama

  3. meggy kaže:

    Prelepo! Jos kad ovako stavis sve ove radove na jedno mesto prosto da covek ostane bez reci:) svaka cast pa da i ova nova godina bude uspesna na svim poljima!!:))

  4. Lorna kaže:

    Prije svega zahvaljujem ti na krasnim željama od pred 2 dana (i fensi zvjezdicama), a uzvraćam bar dvostruko!

    Bila si vrijedna prošle godine, to ti se mora priznati. Spomenula si želju da cijele dane sjediš i pleteš i da ti i to može dojaditi… to me podsjeća na onu: PAZI ŠTO ŽELIŠ JER BI TI SE TO MOGLO OSTVARITI!
    Sretna nova!

  5. LoveLeyla kaže:

    Svaka cast! Moracu i ja malo da se maknem od salova, kapa i rukavica i predjem na nesto odevno, bar za sebe 🙂

    Sve najlepse (i svi najlepsi sto kaze jedan moj drug :D) u narednoj godini :*

Ostavite odgovor

