braon crveno bez

„E vala ću te danas završiti, crkla-pukla!“ – rekoh ja jutros ovom pletivu …. A ono, uplaši se, zaigraše petlje, i … evo ga, gotovo, čak i slikano !

3 color cowl and me

(poslednja slika je za sadruge koji vole da sede na podu više nego išta 🙂 )

Mnogo mi je nešto lepo ovo, je l’ da ? 🙂
Mada je više modni detalj nego funkcionalno-grejački sal.
Zato i predlažem da ako ga pravite, radite to od tanje vunice.

3 color cowl

Mustra je predivna ! – ne smeta mi da ponavljam :), i jako laka za rad.

3 color cowl - close

Materijal: braon – Red Heart Fina DK; crveno i bez – nepoznati ostaci
Kolicina: manje od klupceta za svaku boju
Mustra: Poplar Cowl od Kelbourne Woolens Design Team
Moje promene: posto je vunica tanja, imala sam nekih 30 petlji vise, i radila sam duplo vise redova po boji – drzala sam se dimenzija iz uputstva.

4 thoughts on “braon crveno bez

  1. Olga kaže:

    Mustra je bas divna. Podseca me na seed st, ali verovatno nije. Jednog dana, kada mi stan bude propisno zagrejan i kad budem imala debele tepihe (za valjanje po njima) u njemu, onda cu se vratiti jednoj davno zaboravljenoj vestini-sedenju na istom…

Ostavite odgovor

