rusko i belo

Odnedavno je beogradska ponuda bogatija vunicom iz Rusije. Originalni naziv je Troicka, ali posto izvoze u SAD, mogu se naci pod imenom Troitsk Yarn, a evo i zvanicnog sajta.

U predproslom postu mogli ste da vidite sive muske rukavice, za koje sam koristila Troitsk Lux vunicu (100%vuna). Kako je jako tanka (200m/50gr), plela sam sa duplom niti, i lepo je ispalo, ne vidi se da je duplo. Zatim sam od Troitsk Moskvicke (50%vuna, 50% najlon) napravila i ove bele rukavice za snaju, takodje od duple niti.

white gloves finished

Jedno klupko od 50gr kosta oko 160din, zavisno od sastava. Za sada sam zadovoljna, narocito sto to povecava izbor materijala kod nas. Dok sam usivala krajeve, i drzala po jednu rukavicu na ruci, bilo je sasvim toplo 🙂

9 thoughts on “rusko i belo

  1. magrit kaže:

    Auuu, sto ste brze na komentarima !!
    @Olga, drago mi je sto dajem inspiraciju :). Mislim i da su ove sa prstima toplije od onih mittens. Sa’cu ti odgovoriti i na poruku na Ravelry 🙂
    @pckristina, za sada ih ima u „Bumbaru“ – to je ona prodavnica na Novom Beogradu, sto smo poslednji put bile u njoj na skupu.

    • magrit kaže:

      Hvala 🙂
      Bas me skoro tata pitao, sta znaci to Vintage, a ja sam imala u glavi, ali nisam umela da objasnim … reko’, evo vidis, kao ove tasne, kao frizura, i automobili iz zlatnih 50-60ih, i to tamo negde, u SAD…. 🙂

  2. azumie kaže:

    Ovo e neverovatna novina!Ima puno stvare koji sam ubelezila na „Osiku“ iz Troicke vune vecina dzempere japanskog fazona a nikako da nadjem odgovarajuca vunica.Sad koju banku da opljackamo?:)))
    Rukavice si mnogo shik!Zlatne ti ruke

Ostavite odgovor

