3 boje

Kakva divna mustra !!
Zahvaljujući Kelbourne Woolens i njihovoj besplatnoj mustri, započela sam prekjuče Poplar Cowl. Divno ide, možda zato što je jako jednostavna, a daje super efekat. Razmišljam se da sa njom napravim i neki braon džemper….

3 boje na polovini
Koristim braon vunicu FinaDK, a crveno i drap su ostaci od … ne mogu da se setim čega, što mi je skoro pa neverovatno !

Color experiment je još u eksperimentalnoj fazi…
color exp proba

I na zahtev drage bensedinart, evo kako izgleda mali zloća kad se probudi ujutru, napolju pada sneg, a on se hvali sa dva rajfa što je napravio…
ja i rajfovi

Ne znam kako vi, ali ja sam uvek čupava…. evo, 5 minuta pre ove slike sam završila pranje kose, isfenirala šiške, i … 5 min je dovoljno da moja kosa krene da živi svoj život, van pravila i stega… a meni žao da je ne pustim 🙂

8 thoughts on “3 boje

  1. Visnja kaže:

    Jedva cekam da vidim kolor experiment,mada ja MRZIM da radim u vise boja,jer se sva zapletem u konce.
    Sto se kose tice,potpuno te razumem.Ja imam kovrdzavu kosu,i da se ne sisam na kratko,uvek bih izgledala ko cudo.Ne pomaze ni feniranje.

  2. heklica kaže:

    Hehehe, kosa 🙂 Moju može da ukroti samo vosak i gel. Sviđa mi se eksperiment, asocira na Matriks. A ovaj okrugli šal je super za trošenje ostataka, hvala na ideji 🙂

  3. magrit kaže:

    @visnja: zapetljavanje u konce – 🙂 – ja ih obicno resim tako sto zazmurim i skocim – tj. odsecem 🙂

    @heklica: da, odlican je za ostatke, treba nesto manje od jednog klupka. Preporucujem tanju vunicu jer je ovaj okovratnik malo siri, pa ne moze bas da se stegne i nosi na jako hladno vreme…. i nekako lepse pada kad je vunica tanja. Ova moja je nesto tanja nego sto kaze uputstvo, pa cu imati duplo vise redova.

    @bensedinart: uh, veruj mi da mi se pirinac malo i smucio … uzelela sam se prostog pletenja 🙂 Ovaj braon-crveno-drap okovratnik srecom nije pirinac 🙂 A zloca… jesam pomalo, samo nisam prema tebi 🙂

    @pckristina: hahaha, dobra asocijacija 🙂

  4. meggy kaže:

    Divna crvena boja vunice:) elem sto se tice kose-blago tebi, ja da imam kovrdzavu kosu nikad se i ne bih cesljala-terala bih je na „prirodno“:)))

  5. Lorna kaže:

    Komentar na zadnju sliku je jedna naša (možda i vaša) izreka: IZ MIRE TRI VRAGA VIRE ili TIHA VODA BREGE GLODA. Ako trebaš prijevod – znaš kome se obratiti!
    Za radove sam naprosto ljubomorna na vrijeme provedeno s iglama u ruci!

Ostavite odgovor

