gomila :)

Odjednom se sve nekako razresilo… mnogo radova sam radila uporedo, ili jedno za drugim… a sada je zavrseno, dato naruciocima, postavljeno na Ravelry…. i sad mogu da se prikazu i ovde 🙂

Za jednu malu damu gotov je prsluk koji sam pravila i drugim bebama, jer se pokazao kao jako praktican. Ljubicasti pamuk stajao je godinama u kutiji, i nisam znala za sta da iskoristim… do sada 🙂
ice cream vest
materijal: dupla nit belog pamuka St. George V29; ljubicasti pamuk St. George Big Eazy; i roze vunica Unitas Lucija.
mustra: decji prsluk iz Filati Special magazina.

Po narudzbini iz Novog Sada uradila sam ovaj sal i beretku, u pirinac bodu.
white duo
materijal: BBB Full, 100% merina vuna, 400gr

U Podgoricu ide muski sivi komplet – rukavice sa otvorenim prstima, i sal, takodje pirinac bod.
grey mittens

grey men's scarf
materijal za sal: za sal BBB Gigante, 70% merino vuna, 30% akrilik, 200gr
materijal za rukavice: Troisk Deluxe, pleteno sa duplom niti, 100% merino vuna, oko 75gr

… i zenske ljubicaste rukavice, takodje sa otvorenim prstima
lila fingerless
materijal: Red Heart Livia, 50%vuna, 50%akrilik, oko 75gr
mustra: Diagonal eyelet Hand Warmers, link do besplatne mustre

Zapocela sam i bele rukavice za snaju, od Troisk Moskvicka vune … jako je tanka, pa sam odlucila da pletem sa duplom niti.
white gloves, begining

Pre nekih dva meseca kupila sam i 3 metalna tanka rajfa „kod Kineza“ za po 100 din…. i tek pre neki dan naterala sebe da napravim ovu oblogu. Vrlo je zgodno i brzo se zavrsi – potrebno je oko 1m sarene trake sirine oko 2cm…… i voila ! Meni je cakan 🙂
rajf :)

Prekjuce sam sebe naterala da odem u ranojutarnju setnju … uvek se isplati, koliko god muke trebalo da se otpocne… za sto ce vas priroda nagraditi 🙂 Posle mi je ceo dan kao da sam nesto lepo sanjala !

grass with bubbles

13 thoughts on “gomila :)

  1. Olga kaže:

    Radove sam imala prilike da vidim i ranije. Ali rajf prvi put gledam. I odlican je! Ocekujem da se uskoro pojavi jos jedan sa nekom masnicom 🙂

  2. meggy kaže:

    fantasticno!!!:) prosto da covek zavoli pletenje samo gledajuci tvoje radove:) btw da li bi mogla da mi kazes gde kupiti drvene igle ali ove za pletenje carapa (rukavica)?:)))

Ostavite odgovor

