zelje zima 2010-11

Imam ih mnogo… sto smatram da je dobro 🙂
Dobro je dok imas zelje, jer imas cemu i da tezis.

Ali, u ovom postu drzacu se samo dela „sta bih htela da ispletem ove zime“. A posto ce to biti malo nemoguce, post se moze zvati i „uuuu, vidi ovo!“.

Pored toga sto pletem jos dve narudzbine (muski sivi sal, i zenski komplet – beli sal i kapa), ne mogu da odolim da ne zamisljam sta bih jos plela 🙂 Ma razumete me 🙂

Kelbourne Woolens imaju novu besplatnu mustru za beretku. Jos ne znam od cega bi je pravila, ali za tako nesto moze da posluzi bilo koji ostatak odgovarajuce debljine. Zove se Autumn in Garrison, i mozete je dobiti ovde.
autumn in garison

Tu je jos divnih mustri, kao i Opus Spicatum po kome sam plela kapu iz prethodnog posta. Svidja mi se jos i Poplar Cowl. Taman imam neke ostatke vune slicnih boja….
PoplarWornlarge

I jos jedna beretka, koju vec duze vreme merkam, jer je imam u knjizi –
Argyle Lace Hat – od Laure Irwin.
argyle lace hat

Bah, kao stalno pletem, a nemam krstene rukavice.
Eno jedna je skoro zavrsena, valjda ce brzo i druga.

Sada i nesto vece stvari, i pomalo neophodne za zimu. Iako nemam za njega materijala, planiram Francis Revisited (dostupan samo kao Free Ravelry Download).
francis revisited

Dzemper ili jaknica … ? Concur, by Berocco.
Izgleda lako za plesti, a i nositi.
Tu je i zanimljiva tetovaza 🙂
concur

Kad smo kod lakog pletenja, evo neceg sto verovatno uvek treba, korisno je i uz dobre detalje ne moze da izgleda lose – Lavender Jacket (Anna & Heidi Pickles).
lavander jacket

Nisu bas za zimu, ali sto bi me to sprecilo da ih napravim ?
Diagonal eyelet Hand Warmers, koje mozete naci na CreativeYarn blogu.
diagonal eyelet

Materijal je odvojen i za jednu suknju, dvoje carapa i …
Mislim, sta reci vise kad u Ravelry Queue imam 146 projekata i nebrojeno u glavi… A ja samo jedna 🙂

11 thoughts on “zelje zima 2010-11

  1. Olga kaže:

    Odlican post! Mada ja najvise ispletem onda kad ne planiram 🙂 Moj favorit je definitivno treca slika. Toliko mi se dopala da je mozda jednog dana i ispletem 😉

  2. LoveLeyla kaže:

    Prva beretka ❤
    I ovaj plavi dzemper – Lavender Jacket mi je divan, samo u nekoj drugoj boji, izgleda da bas nisam fan plave…

    I pleti majooooooo, pleti! 😀
    Sve da stignes! (ovo ti je moja prednovogodisnja zelja ;))

  3. heklica kaže:

    I meni je, kao i Olgi, najlepša kapa s 3. slike. Mada, sve mi se sviđa, hvala ti na linkovima, nešto odmah ide u fejvorite 🙂 Džemper sa četvrte slike mi je bio u razmatranju pa sam na kraju isplela neki drugi, mislim da sam se zbog kragne plašila da neću imati dosta vune. Inače mi je jako lep.

  4. Sara kaže:

    Jao, kud si stavila link na ovu prvu kapu, sad bih to plela. A moram početi plesti poklone ako mislim završiti do Božića. Odmah je stavljam u queue na Ravelryu.

Ostavite odgovor

