kompleti

Pletenje se nastavlja punom parom 🙂

Sinoc sam zavrsila ovu braon-bez kapicu – zapravo je trebalo da bude beretka, ali je ispala malko sira kapa… Nema veze, i ovako izgleda lepo. Podseca me na neke kape koje su nosile mama i tetka kad su bile mlade….
brown and beige hat
Mustra: Opus Spicatum
Materijal: oko 70gr – ostaci Red Heart FinaDK (140m/50gr) i neke oker bezimene vunice… igle br.3 za ranflu, i br.4 za sareni deo

A onda sam se setila da braon okovratnik stoji nedovrsen!, pa sam i njemu prisila isto dugme kao i na kapi:
brown collar
Mustra: Thermis collar – nemam mustru, plela sam gledajuci u sliku
Materijal: oko 50gr Red Heart Damaris (80m/50gr), igle br. 6

Te sam tako dobila lep komplet. Da bi bio trio, jutros sam pocela i braon rukavice (o tome kasnije..)
hat and collar

Zavrsila sam i sivi komplet, po narudzbini:
grey trio

Sal ste vec videli u posebnoj slici, zato evo i rukavica:
IMG_4485-blog
Mustra: Improvisation
Materijal: oko 75gr Filati BBB New Master (125m/50gr), igle br.4

Posto mi je ostalo materijala od rukavica, uradila sam i traku za kosu, ili „headband“
gray headband
Mustra: Knitty – Calorimetry
Materijal: oko 25gr BBB Filati New Master (125m/50gr), igle br. 4

Posto su rukavice sa sovicama napokon dosle do narucioca:), evo da ih predstavim i na blogu. I ovde sam od ostatka materijala napravila Calorimetry traku za kosu.
mittens and handband
Mustra: Give a hoot
Materijal: 200gr Filati BBB Gigante (150m/100gr), igle br. 4

Dzemper sa tankom Ivkovic vunicom napreduje sasvim lepo s obzirom na debljinu prediva i igala !
Zavrsila sam donji deo trupa, sad formiram izrez, pa onda rukavi ….. taman za prolece 🙂
Thermis in progress

I kao sto vidite, WordPress pred kraj godine ponovo uvodi snezne pahulje 🙂

10 thoughts on “kompleti

  1. škrabalica kaže:

    Stvarno previše radova 😀 Ne mogu se setiti šta sve htedoh reći, hihi 😀
    Prvi kompletić je fenomenalan! Sovice su moja stara ljubav ;D A calorimetry moram napraviti, videću postoji li heklana verzija, ako ne smisliću već.

  2. magrit kaže:

    Hvala svima, no cini vam se da je puno radova – sve ovo kad se sabere, nije ni pola dzempera.
    I nije mi uzelo mnogo vremena, recimo kapu sa prve slike, zavrsila sam za jedno popodne i vece, slusajuci audio knjige 🙂

  3. heklica kaže:

    Jao koliko radova! Baš si vredna bila! Taj Opus Spicatum mi se opasno sviđa – još da mi kape stoje… Ova parana ciklama vunica je kao stvorena za tu mustru – savršen spoj! Sviđaju mi se i sive rukavice, baš zanimljiva mustra.

Ostavite odgovor

