nakit

Jedna od dvolicnih elemenata nasih zivota – najbolje je da imate 2-3 komada i tako smanjite dilemu svakog dana, a opet – nikad ga dosta… Mislim, kako nositi braon ogrlicu na crnu garderobu je najmanja dilema 🙂

Tako da sam otvorila kutiju sa zaostavstinom od mame i tetke, i pocela da pravim. Zapravo, nisam pravila, vise sam sastavljala.

Zeleni privezak sam nasledila od tetke, a crne perlice… nemam pojma 🙂 Mislim da se lepo uklopilo sa par nasumicnih zelenih perlica, i da ce ici uz mnogo sto-sta.
green and black

Privezak srce i dela koji ga okruzuje sam iskoristila sa ogrlice koju sam kupila u „Dve smizle“, pre… vise 🙂 godina. Bila je kratka, i trakica na kojoj je visio nije dugo izdrzala, pa je stajao u kutiji jos neko vreme. Perlice su kombinacija onih neznanih crnih sa prethodne ogrlice, i ove dugacke sivkaste od mamine ogrlice iz 80ih.
black heart

Zelene perlice, kupljene davno u prodavnici u Kosovskoj ulici. Dosta je dugacka, nadam se da ce se bol u ocima i rukama isplatiti 🙂 🙂
great green

Narukvica od ostataka…
(ova perlica koja visi je od mindjuse, ciji sam par negde izgubila…)
posh bracelet

A ovo sam u pravom smislu sastavila, razne perlice sa snala (tamno ciklama), sa ranijih mindjusa (bakarne), ili prosto sastavljanjem alikica i drvenih kuglica.
3 sets of earings

8 thoughts on “nakit

    • heklica kaže:

      Tvoj 🙂 Mada, s obzirom na to da si ti presudno uticala na to da počnem da pišem blog, da se učlanim na Ravelry, da počnem da prikazujem svoje radove, ne bi me čudilo da uskoro shvatim kako i ja neizostavno moram početi da pravim nakit :)))))

  1. LoveLeyla kaže:

    Jao ja padam na fotkeeeeeeeee 🙂
    Lepe su i ogrlice, da me ne shvatite pogresno, samo su previse jednostavne za moj ukus. Sad sam u nekoj preterivackoj fazi.

    I Majo, podseti me da ti pokazem neke fore oko savijanja zice 😉

Ostavite odgovor

