barbie & lego

Ne znam za vas, ali kad sam negde u kasnim tinejdzerskim godinama cula prvi put raspravu o losem uticaju Barbie lutaka na devojcice, zbunjeno sam pogledala onu sa kojom sam se jos ponekad igrala i oblacila je. Za mene je Barbie bila kao i svaka druga lutka, moze da se ceslja i oblaci, izgled nije imao nikakve veze. Ali ono sto je diglo Barbie iznad drugih lutaka bila je kolicina garderobe, namestaj, kupatila, konji, automobili… Katalog koji sam imala jos uvek cuvam, rascepan …

I tako, stariji bratanac i ja smo u nedelju otisli da vidimo tu izlozbu 🙂
Prvi deo je sa preko …. pa ne znam, cinilo mi se stotine Barbie, Kenova i ostalih likova… teniserke, kupacice, doktorke, Havajke … princeze dobra i zla…. u svim narodnim nosnjama… do neceg sto vise nisam ni prepoznavala kao Barbie.

barbie izlozba

A onda Lego, u znatno manjem obimu, ali ne i manje zanimljiv. Nekoliko filmskih setova : Betmen i Harry Potter, uradjeni do detalja, i mogu se posmatrati iz vise uglova. Nisam se kao dete igrala sa Lego, vec nekim kockama koje su mogle da se sloze u kucu, zid i slicne jednostavne oblike, a Lego… Lego je po meni, vise za odrasle :). Na kraju nas je cekala igraonica puna lutaka i kockica, i dece 🙂
lego izlozba

3 thoughts on “barbie & lego

  1. misha heklica kaže:

    Ja nisam imala ni Barbi ni Lego. Tada mi je bilo jako žao što nemam Barbi, a sada mi je žao što nisam imala Lego 🙂 Mada, nikad nije kasno. Moj muž ionako stalno visi ispred rafova sa modelima brodova i aviona 🙂

Ostavite odgovor

