suncan dan

Belgrade gathering nov'10

Zar je ovaj dan vec gotov ?
A tako je brzo proleteo… verovatno zato sto je bio lep 🙂

Belgrade gathering nov'10

Lica su vam vec poznata – o da, imale smo jos jedan skup 🙂
Necu vise ni da pominjem kako se svaki put lepo provedemo, pricamo i smejemo ! Kao sto vidite, ima i jedno novo lice 🙂

some portraits

Dan je bio prelep, pa smo uhvatile sat vremena da sednemo na kej Save. Nekako malo vremena da se lepo opustimo i ispletemo vise od nekoliko redova, uz pricu i pokazivanje jedna drugoj nekih stoseva ili dostignuca. Zato se nadam da cemo uskoro moci da organizujemo celodnevno druzenje u nekom lepom zatvorenom prostoru.

busy hands 2

busy hands 1

A ono sto ce me jos podsecati na ovaj dan su prelepi pokloni 🙂
Prvo, od NovoSadjanki sam dobila ovaj divaaaaaaaaaaaaan bros koji je uradila talentovana Kathrine, zatim od moje drage O. ove jako interesantne trakaste materijale, i… pa kakav bi to dan bio da nisam posle malo sebe castila ovim divnim rajfom koji su uradili Rajf&Slus

pokloni

Rajf sam kupila na „Modi na poneti“ – isle smo sve zajedno. Cini mi se da je ova nesto bogatija nego prethodne, a dobro je sto smo dosle u 16:45, pa nije bilo guzve i vrucine.

12 thoughts on “suncan dan

  1. Olga kaže:

    Predivan dan pun utisaka 🙂 Cak su nam i prisle dve starije gospodje pomalo zatecene, i cini mi se, prijatno iznenadjene ovim nasim malim stvaralackim skupom 🙂

    • magrit kaže:

      A to da su nam obecale 2 sina sutra u isto vreme?
      Moracu ja sama da se pojavim … nikad nisam birala izmedju dvojice… a kad bolje razmislim, ni sa dvojicom nisam bila 🙂

      • Olga kaže:

        Znas sta, meni momci nisu prilazili ovoliko u zadnjih nekoliko (>5) godina, koliko su nam prilazili na ovim skupovima zajedno sa mamama, koje su nam nudile svoje sinove. Slobodne devojke, zaboravite setnju kucica, pletenje u prirodi garantovano omogucava prvi kontak 😉

  2. Lorna kaže:

    Da, bilo bi šteta da ovako lijepom jesenskom danu niste dale svoj dodatni pečat!
    Drago mi je da ste uživale….
    Darovi uvijek razvesele, još kad su ovakvi…!!! Uživaj!

Ostavite odgovor

