Cumic postaje Choomich

Prvi put videla sam Cumicevo sokace neke 1994., kada sam kao tinejdzerka dosla u posetu bratu studentu. Proveo me je tuda, kroz mali lavirint radnji, i rekao „Zar ne bi bilo sjajno da ovde mozes da dodjes posle skole?“ … pa, bio je to jedan od prvih kupoholicarskih udara na mene :), posebno u doba kad niste bas mnogo toga mogli da nadjete u onim drugim, prehrambenim radnjama …

A vec ste culi, a ja bila sinoc da proverim, da je posle godina propadanja dobio novo lice, kao Choomich Design District, barem u onom delu prema Domu Omladine (koji se takodje renovira 🙂 ). Lepo, nema sta ! Doza domace mode. Samo, sto onda nisu ostavili domace ime… Pored garderobe domacih dizajnera, postoje i prodavnice lepih stvari za kucu. Vise mozete saznati ovde.

Choomich Design District 2

Choomich Design District 1

Neke radnje jos nisu otvorene, pripremaju se. Moram da priznam da mi malo nedostaje osecaj pripreme lokala za upotrebu, kada jos nije unesen namestaj pa je sve nekako cisto :)…. A mora da je lep osecaj i kad imas svoj lokal, spremis ga kako ti zelis i izlozis da pokazes svoje kreacije. Dok sam fotografisala, cula sam iza sebe kucanje casa i nesto kao „Ajde, nek nam je sa srecom…!“

9 thoughts on “Cumic postaje Choomich

Ostavite odgovor

