materijali

Iako sam ustanovila da vec imam dovoljno materijala za nekoliko meseci pletenja, nekako taj zakljucak nije imao vaznosti u Zagrebu. Mislim, kako odoleti gomili vunice u Leo Klupku ?

baumwolle and patons
levo: Baumwolle Cable – pamuk 100%, 2 klupka po 50gr, boja 019
desno: Patons, Kroy Socks – 75% periva vuna, 25% najlon, 12x50gr, boja 062

Ipak, ne moze se za sve iskoristiti postojeca vunica, pa sam otisla do „Bumbara“ i kupila St. George bez pamuk (slika desno), koji je bas mekan, za drugi komplet (kapa, rukavice, sal) za starijeg bratanca. Uzela sam i dva klupka GGH Capri Color, da napravim beretku koja ce ici uz trougaoni sal. Kako prodavacica nije imala da mi vrati sitno, za taj novac uzela sam jos tri klupka St. George Extra (slika levo), koji jako lepo ispada u oba boda. Medjutim, predivo je pomalo grubo, pa bi bilo dobro za suknju ili jaknu, a kako imam samo 3 klupka, verovatno cu napraviti grejace za noge 🙂
extra i pamuk zajedno

Setnje kejom nastavljam bez obzira na kisu. Tu su crvene gumene cizme, novi crveni komplet, i kisobran. Inspiracija na svakom koraku po pitanju boja !! (doduse, ovaj efekat je malo umanjen jer sam slikala mobilnim telefonom).
autumn colours

16 thoughts on “materijali

  1. fridica kaže:

    „Kako prodavacica nije imala da mi vrati sitno, za taj novac uzela sam jos tri klupka“ – LE-GEN-DAR-NO!!! 😀 😀 😀
    A fotke s čizmama su ti genijalne 🙂

  2. visnja kaže:

    „Kako prodavacica nije imala da mi vrati sitno, za taj novac uzela sam jos tri klupka“

    Dobar izgovor zlata vredi! 🙂 🙂 🙂

    Ovaj bez pamuk,jel to Tango?

  3. misha heklica kaže:

    Jako mi se sviđa kako izgleda ta Extra kad je ispletena. No, upravo to što kažeš jeste odlika većine njihovih vunica s nazivom Extra – znaju da budu jako tvrde i grube i da se nit jako uvrće oko sebe.

    A čizme su… kako bih ti rekla… s-a-v-r-š-e-n-e!!! Znam da tajna nije u telefonu već u fotografu, ali svejedno, kad ga budeš prodavala, javi mi 🙂

  4. maja kaže:

    Imam jedno pitanje pa posto vidim da si expert za pletenje mozda bih mogla da mi pomognes.
    Ja sam pocetnik i tek ucim da pletem,uzela sam igle br 5 drvene,a imam i bakine stare metalne broj 3,5,uzela sam vunu koju mi je prodavacica preporucila ,u fazonu dobra je za pocetnike a jeftina je,i to je bas St. George Extra br 20 plava,neka mesavina vune i jos svega po malo,al meni se cini da mi je lose preporucila jer mi se jako uplice,kida,ma pretesko mi je da je kontrolisem.
    Da li bih ti mogla da mi preporucis posto imas iskustva, koju vunicu bih trebala da uzmem kao neko ko tek uci,neku koja se ne uplice i ne mrsi.
    Inace blog je super,ima jako zanimljivih stvari i prelepih slika.
    Pozdrav

    • magrit kaže:

      Zdravo 🙂

      Izvini sto ti malo kasnije odgovaram ! Na etiketi vune koju si kupila pise koje igle se koriste za tu debljinu vunice. Tu Extra plavu imam i ja :), mekana je i lako se sa njom plete. Ja sam plela sa njom na iglama br. 3.

      Mislim da je za pocetnika najbolje da uzme igle 3 ili 4, i odgovarajucu vunu uz to.

      Najbolje je da odes do Marti Pozamanterije, (ovo necu na blogu reklamirati) , i potrazis vunu Coats Fina DK, i igle koje idu uz nju. Nemoj uzimati Jelku, niti koju drugu vunicu koja trazi igle manje od broja 3.

      Slobodno mi se obrati na ovaj e-mail ako imas dodatnih pitanja !

    • magrit kaže:

      Izvini sto ti malo kasnije odgovaram ! Nesto siri odgovor sam ti poslala na e-mail.
      Na etiketi vune koju si kupila pise koje igle se koriste za tu debljinu vunice.
      Tu Extra plavu imam i ja :), mekana je i lako se sa njom plete. Ja sam plela sa njom na iglama br. 3.

      Mislim da je za pocetnika najbolje da uzme igle 3 ili 4, i odgovarajucu vunu uz to.
      Nemoj uzimati vunicu koja trazi igle manje od broja 3.

      Slobodno mi se obrati na ovaj e-mail ako imas dodatnih pitanja !

Ostavite odgovor

