jeseni, stigla si

I dobro nam dosla !
Jeste hladnjikavo, jeste da su radijatori jos hladni, ali mi pletilje volimo da nosimo svoje pletene stvari, zar ne 🙂
Ovih dana ujutru ima magle toliko da se zgrade prekoputa skoro ne vide.
fog.....

Kao sto su vec pisale Misha i Jana, u subotu smo se nas 8 nasle u Zagrebu 🙂
skup ZG

gornji red, s leva: pckristina, bensedinart, ja, jana i fridica
donji red, s leva: lorna, misha i sandra

I posle 5 dana, pod utiscima…. sve je bilo nekako cudno i nestvarno. Janu i Lornu naravno znam od ranije. Tim nekako cudnije kad se Sandra pojavila – nekako sam samo blenula u nju ne mogavsi vjerovati da se takav celebrity pojavio meni pred ocima :). A onda shvatis da sve te zene razumijes i volis i ……. (ne, nisam sutra isla na Paradu 🙂 )
Tesko je sa zenama, a mozete misliti sa 7 zena i 2 devojcice 🙂
Naravno da nema stanke u prici, ali ovde nije bilo ni stanke u osmesima, i osecaju da smo se sve dobro medjusobno uklopile.

Nije izostala kupovina i setnja kroz Zagreb:
3 turista

Kupila sam 600gr mekanog Patonsa (vidi djavola, zaboravila sam da ga fotkam a vec je mrak…), i jos 2 klupka oranz pamuka……
U povratku, u kolima oko mene bile su kese pune vunice….. zamislite to, da plivate u vunici, ko Baja Patak……

Inspirisana ovom kapicom, napravila sam i ovaj kompletic za starijeg bratanca, od ostataka.

blue boys set

A onda otisla i kupila jos 250gr St. Georgovog mekanog pamuka za jos jedan komplet…. ali to u sledecem postu.

8 thoughts on “jeseni, stigla si

  1. Olga kaže:

    :))))))
    Imala sam priliku da procitam, prvu , pa i drugu verziju posta. I u sred pisanja komentara sam dobila poruku da je treca verzija aktuelna. I da me autor ovog posta oce ostavit na miru 2 min da napisem ovaj komentar… :)) Opet cujem bing sa google chata!!! Magrit, Magrit…cccc
    Pa jos jedan! Ok, brojacu do 10 i pisem dalje.

    Elem, djevojke ja kad vas vidim na ovim slikama, se kezim kao da sam ja tamo bila. Bas mi je drago da ste se fino uklopile! I sledeci put postavite malo vise fotki kao sto je ova heklicina. Da se bolje uzivimo u atmosferu 🙂

    I evo ga opet Margitin bing na chatu! Valjda sam rekla sve sto sam htela. Odoh da joj objasnim par stvari. Napise ovako fin post i nda ne da da ga procitam.

  2. misha heklica kaže:

    Ne znam kako sam propustila da ostavim komentar! Predivno nam je bilo, odmah smo kliknule – kao da se znamo ceo život! I ja jedva čekam ponovno druženje, da napunim baterije pozitivnom energijom 🙂

Ostavite odgovor

