sexy bexy

red beret and collar

materijal: nesto sto mi je Jana poklonila pre dosta godina… nikako da se odlucim sta da ispletem. Na etiketi ne pise nista osim Art. LUNA, 50%vuna, 30%PAC, 20%PES, 50gr,cca110m, boja:4. Vrlo zanimljivo predivo, kao cev od slova V.
mustra: sjajni bod „pirinac“ ! Kapa ispirisana Buttoned Beret , ali sam je ipak uradila po mome. Okovratnik od onog sto je ostalo.
kolicina: 100gr
igle: 8, 6 i 5 mm
napomena: posto je okovratnik pleten iglama br.8, nisam pravila rupice, nego cu ga zakopcavati kako mi bude odgovaralo direktno kroz ispleteno.

crvena luna

12 thoughts on “sexy bexy

  1. Olga kaže:

    Woooooow, jos nisam ni procitala post, a morala sam ovo da napisem kad sam videla fotku!

    A sad nakon citanja. Odlicno je ispalo, samo zalim sto ti ne vidim bar Mona Lizin osmeh na licu :)))) Definitivno francuskinja. Je li ja dobro vidim da ti ovde pokazujes malo vise kože? Stvarno ne znam gdje gledaju ti momci iz tvog okruženja.

    • magrit kaže:

      Pa eto vidis sta se desava kad ja imam dosta slobodnog vremena, pa mi ideje same dolaze 🙂 Malo vise koze da, samo nije tako strasno kao sto izgleda, imala sam majicu na bretele, posto je ipak jos uvek vruce 🙂 Momci gledaju samo se nijedan ne cuje…… kao i obicno, jel. Posle smo mi zene brbljave…….

  2. Dea kaže:

    Ma već se ne znam kolko puta vračam na fotku….
    Iskreno uopće nisam gledala kapu i ovratnik,sama fotka mi je totalni MRAK!
    Komplet je krasan,šta drugo,
    ali fotkaaaaa…nemam riječi!

Ostavite odgovor

