napokon, 7 meseci

Al’ nije beba ! 🙂

Ah, davno je to bilo, april ove godine, kad sam zapocela petrolej dzemperic na masini za pletenje…. pa sam presla na rucno pletenje …… povuci potegni, stigosmo do kraja.

petrolej dzemepr gotov

mustra: iz knjige „Sensual Knits“ (Ravelry link)
materijal: pamuk Gedifra, oko 12x50gr
vreme: skoro 7 meseci
Ravelry-an: ovde

Sa’cete vi reci da je sladak i divan … jeste, ali mogao je biti mnogo bolji.
Na primer, malo duzi.
I mustra nije kao u knjizi, izrez oko vrata je mnogo plici ….. ali sto bi moralo biti isto, zar ne ?
Posle pranja u blagom tecnom prasku za delikatne tkanine, kao da je sam dzemper nekako ocvrsnuo….. vise ne znam ni sama kako da tretiram pamuk, mozda je trebalo da dodam omeksivac ? Ipak je to Gedifra, a ne …..

Ovo je jedan od projekata uz koji sam mnogo naucila, a neke od gresaka su i ostale. Kada mi je ostala bila jos ivica i dugmici pre neki dan, toliko sam se iznervirala da sam htela sve da poparam i pocnem ispocetka !!

Posto sam postena i fina, sve sto sam naucila podelicu sa vama 🙂

– nikada, nikada ne nastavljati nit u sredini pletiva, jer pamuk nista ne oprasta, i kada se krajevi uvuku, to se vidi s’lica
– mnogo je lakse usiti krajeve debelom iglom, nego provlaciti heklicom
– kada se radi sa pamukom, rukave raditi kao tubu, koja se siri, jer sva usivanja znace priliku za gresku

U subotu sam na skupu zapocela i novi dzemper, ovog puta od vune – zimski. Nedavno sam rekla da vise nikad necu raditi ala FairIsle, a vidi sad….. Sto kaze Heklica, ovi projekti su tako zarazni, da ne mozes stati, jos jedan red, jos jedan red, da vidim kako ce ispasti.
Tako da za sada imam ovo:
pocetak sivi dzemper

mustra: casopis Verena jesen 2008 (Ravelry link)
materijal: kombinacija St. George Tina Superwash (tamno siva), King (bela), Unitas Ana (svetlo siva) i ostatak sive od ko zna cega
Ravelry-an: ovde

7 thoughts on “napokon, 7 meseci

  1. misha kaže:

    Petrolej je jako ženstven i, kako i sam naslov knjige kaže, senzualan. A što nije savršen… pa u tome i jeste čar.

    Uf, taj fairisle! I ja sam se sto puta zarekla da neću više i sto puta taj zavet prekršila. Treba samo da prođe malo vremena pa opet počne da kopka crvić zvani fairisle 🙂 Mada, imam ja slične crviće zvane pletenice, pruge, pamuk, džemperi, prsluci…

  2. bensedin art kaže:

    Jeste, mogao je biti duži, ali nije strašno! Ako nosiš neku dužu košiljicu, biće sasvim ok!
    A što se ovog šaranja tiče, kad ti udje u krv, nećeš moći bez njega:)! Znam iz sopstvenog iskustva.

Ostavite odgovor

