3. skup

Juce je bio divan dan, suncano, ne-pretoplo …. a mi smo ga iskoristile za jos jedan skup.
Nasle smo se u Delta City-ju, ispricale uz pice, kupile hranu, i uputile se u shoping…. ali van DC-a 🙂
Prvo u „Pozamanteriju Marti“ kod Piramide – sada kad su se preselili u veci lokal, mogle smo sve da stanemo i da ne smetamo drugim kupcima :). Onda u „Bumbar“ koji se nalazi na drugom kraju Piramide, kod Pozamanterije Dugmence….. prijatno sam iznenadjena asortimanom St. George materijala i ostalih koje prvi put vidim, a imaju i lepe bambus igle.

Zatim smo se smestile na keju iza 45og bloka. Drago mi je da se svima svideo kej i atmosfera :), kao da sam ga ja pravila 🙂
Mnogo se ogladni posle 2 prepune prodavnice 🙂
3. skup

Kasnije su nam se pridruzile i dve dame, pa nam je prosek u godinama brzo popravljen 🙂
3. skup
Ovde se vec vidi vise radova, plavi prsluk, crveni prsluk, roze/plavo/sareni sal….

Iskoristila sam priliku da me uslikaju u novom crno-belom dzemperu :
crnobeli dzemper

Ko je stajao iza aparata, njega nema na slikama 😦

Od Mishe sam na poklon dobila diiiivan sal – isti je kao roze/plavo/sareni, samo druge nijanse:
poklon od G.
Mozda je malo mracno, ali …. u dubinama mora je isto tako mracno, zar ne 🙂

A da i najavim da cemo uskoro napraviti sajt na kome cemo moci da razmenjujemo, prodajemo i kupujemo vunicu/pamuk/ostalo izmedju sebe, sto bi se na engleskom jeziku reklo „destash/restash“. 🙂

11 thoughts on “3. skup

  1. Olga kaže:

    Ma bilo je super! A mene nema, eto (mada time nista ne gubite u ovom postu, hihihi). A vidim, lak je morao da se ukombinuje sa salom.

  2. Dea kaže:

    Jel to bio skup proždrljivih pletačica???
    Nekako mi se čini da je bilo više klope nego pletiva!
    U svakom slučaju drago mi je da se dobro zabavljate…
    A šal…Misha,prelijep je!!!

  3. Marica kaže:

    Uzivancija 🙂
    A jel’ ima momaka medju pletiljama? Nesto me ova slika sa sve samim zenskim svetom, nagnala na razmisljanje o muskarcima i rucnim radovima. Shvatila sam da ne znam ni jednog koji se zanima za heklanje, strikanje, vezenje ili sivenje. Dok s druge strane znam gomilu zena koje se zanimaju za tradicionajno muske zanate. 🙂

    • magrit kaže:

      Ja ne znam nijednog da plete, mada sam od vise njih cula da su u osnovnoj skoli ucili pletenje na casovima domacinstva. 10og septembra bas idem videti predavanje o tkanju u Etnografskom muzeju u 17h, gde je majstor – muskarac, pa javljam.

Ostavite odgovor

