nove igle

Narucujete li kinesku hranu ? Dobijete i one bambus stapice ? Neki su kruznog, neki kvadratnog preseka, neki se listaju …. ali oni dobri, e od njih se mogu napraviti pletacke igle 🙂 Moj brat mi je, nakon vitla i jos jednih slicnih igala, napravio ove:

new needles

Preturala sam malo i po kutiji sa perlicama, i dosla na ideju da ukrasim … hm, stitchmarkere, obelezivace petlji, kako li ih nazvati ….. Uglavnom, do sad sam koristila metalne alkice, a sada sam ih ukrasila delovima nakita koje vise ne nosim.

stitchmarkers green

stitchmarkers dark pink

Jedva cekam neki projekat na kojima cu da ih isprobam 🙂

9 thoughts on “nove igle

  1. misha kaže:

    A od čega su graničnici na iglama? Liče mi na drvene perle?

    Ja imam 2 para štapića koji čekaju da im se posvetimo, ali za to čekam da prođu vrućine 🙂

    • magrit kaže:

      Jeste, granicnici su drvene perle, jer je na njima lako prosiriti rupu, a i zalepljene su. A sto cekati da prodju vrucine ? 🙂 Na skupu ti mogu detaljno pojasniti kako smo mi ovo radili 🙂

Ostavite odgovor

