spremna za jesen

TAMNO TEGET PRSLUK – gotov

tamno teget prsluk

Nesto me krenulo, da zavrsavam zapocete stvari 🙂
Ovaj prsluk je isao brzo, ili mi se barem cini posto sam mesecima vec plela sa pamukom.
I bolje meni stoji nego na ovom stolu, ali ….. vrucina je i dalje 🙂

Mustra: osnovna mustra u donjem delu je 2pravo/1krivo, a gore pri ramenima samo pravo.
Materijal: igle br. 4 i St. George Una 23 (20 % akril, 70 % pamuk i 10 % lurex), zapravo ima nesto svetlucave niti
Kolicina: oko 270gr
Ravelry link

PETROLEJ DZEMPER – u izradi
Po ko zna koji put pozalicu se na casopise i knjige izdate u SAD.
Malo je neozbiljno sto u semi koju su dali za ovaj dzemper nedostaje nekoliko „kruzica“, a i dali su samo osnovne redove, pa sam morala sama da precrtam semu i za drugu polovinu (u ogledalu) i da je nastavim dalje kako bih znala gde suzavam za izrez …….

petrolej dzemper, muke sa mustrom

No ispada lepo, ostaje mi jos druga mustra, oba rukava, obrada oko otvora ….. i uvlacenje konaca, naravno 🙂

Mustra: „Lace Panel Cardigan“ iz knjige „Senzual Knits“, Ravelry link
Materijal: igle br.4 i Gedifra Frisetto 8780
Moj Ravelry link

4 thoughts on “spremna za jesen

    • magrit kaže:

      Hvala Leyla, to je boja koju sam odabrala tako sto sam usla u radnju i prvo sto mi je privuklo pogled, to sam i uzela 😉
      Inace je to pamuk, Gedifra Frisetto 8780, kupljen u Pozamanteriji Marti.

Ostavite odgovor

